Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

• Maker
    Discussie
  • KOOPJE! 😯

Zeldzame 928S 1986.
    Jammer genoeg geen handgeschakelde, maar nog steeds een zeldzame wagen voor een prijsje… 🙂
    Had ik de plaats ervoor… :think:

15 reacties aan het bekijken - 751 tot 765 (van in totaal 1,254)
    • :puke:

PDS

Koopje

Koopje, maar 37000 voor een 99 :wtf:
        Wel echt sjieke wielen, zeker originele 😆

Lijkt mij een mooie 964 op Leboncoin. :lekker:

klik

[quote=”PhilippeM” post=190948]Kent iemand deze ; http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-911-carrera-aut-3-4-benzine-met-navi-91270749.htm

Staat al een tijdje te koop. Misschien eens naar Wetteren rijden. :driver:[/quote]

Philippe,
            die staat idd al lang te koop, staat al dik anderhalf jaar daar te koop en geraakt hem aan de straatstenen niet kwijt, om welke reden weet ik niet want ben er niet naar gaan kijken, denk dat die gast blij is als je hem voor enkele duizenden eurokes minder wil meenemen

ok thx

[quote=”PhilippeM” post=190948]Kent iemand deze ; http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-911-carrera-aut-3-4-benzine-met-navi-91270749.htm

Staat al een tijdje te koop. Misschien eens naar Wetteren rijden. :driver:[/quote]

Ziet er niet slecht uit, zeker voor die prijs. Bezoekje waard volgens mij.

Mooi dat blauw sensa, ik vind die toch mooier dan dat samenraapsel

@ragazzo :kijk eens op de website van de forumsponser Van Beurden. Heeft een mooie blauwe 4S staan voor ongeveer hetzelfde geld.

PM

Kent iemand deze ; http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-911-carrera-aut-3-4-benzine-met-navi-91270749.htm

Staat al een tijdje te koop. Misschien eens naar Wetteren rijden. :driver:

Een beetje als een golf diesel met een gti badge, tussenpersoon koopt hem op veiling en probeert gauw wat geld te vangen aan een auto die je later aan de straatstenen niet kwijt geraakt, tiptronic, enz enz maar daarom hoeft hij motorisch niet slecht te zijn, ik heb hem dan toch liever origineel

Opmerkingen van S2 ook valabel 😉

S2

Neen, ik zou er niet onmiddellijk afblijven, maar wel met veel gezond wantrouwen naar gaan kijken.

Want waarom werd de voorkant verbouwd? Kan zijn omdat de eigenaar het mooi vond, maar ook omdat hij toch vernieuwd moest worden na een ongeval.

En waarom die vaste spoiler? Was de uitschuifbare kapot en was dit een goedkopere oplossing? Of was dit alleen maar mooier.

Onderhoudsboekje aanwezig? Of alleen maar het laatste onderhoud?

Ga je hem in België inschrijven?

Kortom… als je het mooi vindt, is hij het misschien voor jou wel waard. Maar een onverprutste 4S is zoveel mooier en voor ongeveer hetzelfde geld te koop (misschien met iets meer km, dat wel).

Is dit dan een wagen die aangeslagen is bij een faillissement?
                            Binnen ziet hij er precies niet zo proper uit, of schat ik de foto’s verkeerd in?
                            Wat is jullie mening, afblijven?

Wim

Zie je, ik wist het.

Bedankt :up:

S2
                                Wim

Ergens komt mij deze bekent voor, maar kan het even niet plaatsen.
                                  Is ergens het onderwerp van een gesprek geweest, en volgens mij hier op het forum. 💡

15 reacties aan het bekijken - 751 tot 765 (van in totaal 1,254)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.