Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4
- Dit onderwerp bevat 1,254 reacties, 132 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 6 maanden geleden door
david.
-
MakerDiscussie
-
24 september 2014 om 00:53
KOOPJE! 😯
Zeldzame 928S 1986.
Jammer genoeg geen handgeschakelde, maar nog steeds een zeldzame wagen voor een prijsje… 🙂
Had ik de plaats ervoor… :think: -
MakerDiscussie
-
Het is net als met de mensen, zijn de ouderen die de boel overeind houden, de jeugd zakt ook ver beneden ons peil. 😉
net op 2dehands een 997 zien staan voor 30.900 euro met nieuwe motor (door *porsche drogenbos geplaatst,met nu 70.000 km), voertuig van eerste eigenaar.
als het zo verdergaat geraakt een 996 eigenaar zijn *porsche binnenkort niet meer verkocht
is dit nog normaal dat die prijzen zo kelderen :bounce:Op zich natuurlijk geen verkeerde prijs als project voor terug origineel te zetten, dit natuurlijk als er geen laswerk aanzit. 💡
Er lopen eigenlijk nogal wat verkrachters rond op deze wereldbol zulle :bounce:
Kan mij echt niet boeien, carrosserie vormen moeten in mijn ogen origineel blijven. 💡
Ik kwam daarnet deze tegen op kapaza 😯 Ik weet niet wat ik ervan moet denken, maar het is in ieder geval geen half werk 😈
Ziet er op foto’s idd netjes uit. In aanbiedingstekst staat wel dat hij niet de originele kleur heeft en een goede resauratiebasis heeft. Dan zul je toch eens goed moeten gaan kijken wat er juist dient te gebeuren.
Ik vind de kleurencombi in elk geval geslaagd, behalve de bruine Targa beugel dan, maar dit is maar een kleintje om deze terug origineel te zetten.
Ze worden er in elk geval niet goedkoper op. :coolness:[quote=”S2″ post=190263]Als het een automaat moet zijn, dan ben je bijna “veroordeeld” tot een 3.6, anders zit je nog met de oude Tiptronic. En ik denk niet dat dat je gaat bevallen. Ik vrees dat je je rap gaat ergeren aan de trage automaat als het nieuwe eraf is.
De 3.6 heeft al de tiptronic S die uitkwam bij de lancering van de Turbo, is een heel groot verschil.[/quote]
Wist ik niet! Bedankt voor de info! :respect2:
klopt volledig, snap ook niet dat sommigen zich daaraan laten vangen, wrakken worden vlug in een nieuw kleurtje gespoten, schoon van ver maar meestal ver van schoon, en worden dan aangeboden met de mooie slogan, ex -california, volledig roestvrij,droge motor en nog meer leugens, en diegenen die dromen van een oude 911 en afgaan op de prijs denken een gouden zaak te doen maar helaas komen ze nadien vaak bedrogen uit, vandaar dat we alleen maar kunnen hopen dat wie z’n droom in vervulling wil zin gaan weet wat er allemaal gebeurd uit winstbejag,
zoals hier vroeger al werd geschreven, een us model dat perfect in orde staat, kost niet zo veel duizenden euro’s minder dan een perfect eu model, wie nog denkt dat een amerikaan, die een perfecte heeft staan, die gaat verkopen aan een europese handelaar voor een appel en een ei verdient :what:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.