Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

• Maker
    Discussie
  • KOOPJE! 😯

Zeldzame 928S 1986.
    Jammer genoeg geen handgeschakelde, maar nog steeds een zeldzame wagen voor een prijsje… 🙂
    Had ik de plaats ervoor… :think:

15 reacties aan het bekijken - 826 tot 840 (van in totaal 1,254)
      • Reeds verkocht… :think:

die zetels man………………. 😯
          efkes :puke:

In feite zegt hij zelf in de titel dat het een ombouw is, want zie http://www.dp-motorsport.de/

[quote=”bzguy” post=189354]Een specialleke

Is dit af-fabriek zo, een ‘erkende’ versie of een ‘would-be tuning-bedrijf’ ?[/quote]

Niet mijn ding, geef mij maar origineel.

Wim

Mannen let eens goed op, tuurlijk is dit nun Kelly.

Bouwjaar 80 met 3.2 motor erin. 🙄

Een echte flachnase gaat ietsje meer. 😉

Is dit af-fabriek zo, een ‘erkende’ versie of een ‘would-be tuning-bedrijf’ ?[/quote]
                  😯
                  Don’t like it.
                  🙁

In mijn tijd was elke flatnose “verdacht”, dus vandaag “dubbel-verdacht”. 😉

[quote=”stijnG” post=189335][quote=”Jorge” post=189325][b]RODONDO schreef :
                      [/b] “de drang” [/quote]

Herkenbaar.
                      Al doe ik niet veel km’s met de hobbywagen, toch ga ik geregeld een rit doen omdat de nood hoog is. Daar kan ik echt van ontspannen…..ook al is het maar 40km bvb
                      Dit was zo met de oldtimers, en met de *porsche is het niet anders.

ps: na “den draad” nu ook “den drang” dus[/quote]

Als ik iets niet heb is het wel “den drang”…. zal iemand anders zijn.

Een specialleke

Is dit af-fabriek zo, een ‘erkende’ versie of een ‘would-be tuning-bedrijf’ ?

[quote=”S2″ post=189343]Is zeker niet veel voor een 4S, maar besef wel dat de km-stand op een kantelpunt zit. Eens je boven de 200.000 km gaat, zakt de prijs ongelooflijk.

Vraag maar aan een paar mensen hier op het forum.[/quote]

Dat is een feit, maar eentje met 200k km of meer hoeft daarom geen slechte koop te zijn (als de prijs goed is), want het onderhoud kan meticuleus opgevolgd zijn.

Al zie ik bij dat zoekertje toch een aantal ‘gaten’ in de onderhoudsgeschiendenis. :wtf:

Tegenwoordig ligt niemand nog wakker van oude 911’s met veel km’s, en de vraagprijzen daar swingen de pan uit !

Mijn ervaring : eentje die goed verzorgd is herken je zo 😉 !

:up:

[quote=”stijnG” post=189339]en toch zoek je nog een auto bij? Dat was toch jij?[/quote]

Haha, ja, idd, de Elise is weg ondertussen, nu nog afwachten of de rug wat meewil, en met goeie moed het volgende jaar wat ritjes voorzien 🙂

S2

Een “gewone” 996 3.4 met meer dan 200.000 km … die gaat amper nog 13-14000 Euro als je heel veel geluk hebt.
                                Maar meer dan waarschijnlijk krijg je die nooit meer verkocht.

Voor hoeveel denk je dat die handelaar deze heeft gekocht? Ik dacht dat Mushroom (of was het mark986) zijn 4S met 200.000+ km heeft verkocht voor aanzienlijk minder.

Dus ja dat geldt voor elke 996.

PM

is dat enkel voor de 4S of voor elk type 996?

15 reacties aan het bekijken - 826 tot 840 (van in totaal 1,254)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.