Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4
- Dit onderwerp bevat 1,254 reacties, 132 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 5 maanden geleden door david.
-
MakerDiscussie
-
24 september 2014 om 00:53
KOOPJE! 😯
Zeldzame 928S 1986.
Jammer genoeg geen handgeschakelde, maar nog steeds een zeldzame wagen voor een prijsje… 🙂
Had ik de plaats ervoor… :think: -
MakerDiscussie
-
Is zeker niet veel voor een 4S, maar besef wel dat de km-stand op een kantelpunt zit. Eens je boven de 200.000 km gaat, zakt de prijs ongelooflijk.
Vraag maar aan een paar mensen hier op het forum.
is dat niet weinig voor een 4S ?
http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-911-carrera-4s-04–2004-xenon-leder-navi-90637183.htm
[quote=”RODONDO” post=189333]Wow bzguy, zo weinig is zelfs slecht voor je P.[/quote]
‘k weet het, maar andere zaken dan ‘goesting’ weerhouden me er vaak van 🙁
Ik rij in feite enkel als het echt mooi weer is, of bij speciale gelegenheden, of ‘n meeting, veel te weinig dus 🙁
De Elise heeft het laatste jaar 300 km gereden, de Noble 600 mijl :wtf:
[quote=”Jorge” post=189325][b]RODONDO schreef :
[/b] “de drang” [/quote]Herkenbaar.
Al doe ik niet veel km’s met de hobbywagen, toch ga ik geregeld een rit doen omdat de nood hoog is. Daar kan ik echt van ontspannen…..ook al is het maar 40km bvb
Dit was zo met de oldtimers, en met de *porsche is het niet anders.ps: na “den draad” nu ook “den drang” dus
Wow bzguy, zo weinig is zelfs slecht voor je P.
Ikzelf rijd veeeeeel te weinig met m’n vrijetijdswagens : vorig jaar amper 1000 km met de 996 geloof ik, met andere wagens zelfs nog minder 🙁
[b]RODONDO schreef :
[/b]Ikzelf rij, naar mijn mening, veel te weinig met de P. Ieder jaar toch nog 9 à 10000 km. Gisteren na 3 weken stilstand nog eens mee gereden…..Dat zou ik niet kunnen, hem zo lang aan de kant laten staan. Soms kom ik ‘s avonds thuis en ik voel “de drang” :wtf: om nog eens wat kilometerkes te bollen, kwestie van met een goed gevoel te gaan slapen :driver:
Als hij nadien dan opnieuw gepoetst moet worden door bvb regen ofzo, ja dan moet dat maar 😉[quote=”PhilippeM” post=189228][quote=”RODONDO” post=189225]En of ze nu van ’98 of 2001 zijn, allemaal met lage km-stand…..[/quote]
Hoe bedoel je? :?[/quote]
Dat het mij verbaasd, die oude(re) P’s met zo weinig km’s. Ikzelf rij, naar mijn mening, veel te weinig met de P. Ieder jaar toch nog 9 à 10000 km. Gisteren na 3 weken stilstand nog eens mee gereden….. Als ik dan P’s te koop zie staan met een gemiddelde van +/- 5000 km / jaar vind ik dat bizar. Zeker als ze dan nog eens uit zuiderse oorden komen…. voor de rest bedoel ik er niets mee. 😉
Voor diegenen die dromen van een eigen circuit. :driver:
[quote=”cabrio wim” post=189122]Alle………. :think: :happy:
;)[/quote]
Alle luchtgekoelde 🙂De aftermarket radio en de “getinte” achterruitjes zijn voor mij persoonlijk al een afknapper.
Trouwens, zonder “foefelen” kan je de achterruitjes met geopend cabriodak niet omhoog doen! Op foto is het misschien wel mooier, maar dit kon pas bij de 997.
En een import uit NL, dus best eens checken bij onze noorderburen. Die hebben een leuke tool waarmee je het aantal vorige eigenaars kan opsporen 🙂
(Originele nummerplaat kan je zien op het roze formulier: 93-XVT-8 )[quote=”RODONDO” post=189225]En of ze nu van ’98 of 2001 zijn, allemaal met lage km-stand…..[/quote]
Hoe bedoel je? 😕
En of ze nu van ’98 of 2001 zijn, allemaal met lage km-stand…..
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.