Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4
- Dit onderwerp bevat 1,254 reacties, 132 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 5 maanden geleden door david.
-
MakerDiscussie
-
24 september 2014 om 00:53
KOOPJE! 😯
Zeldzame 928S 1986.
Jammer genoeg geen handgeschakelde, maar nog steeds een zeldzame wagen voor een prijsje… 🙂
Had ik de plaats ervoor… :think: -
MakerDiscussie
-
Deze geraakt ook niet verkocht blijkbaar:
http://www.2dehands.be/autos/porsche/911/porsche-911-996-carrera-4-cabrio-217345357.htmlHij heeft er dan toch iets van gezegd, das al iets :sarcastisch
Volgens mij ist zo lang niet geleden maar kom…
Groot gelijk dat je verder zoekt :applaus:[quote=”Jorge” post=189090][quote=”PhilippeM” post=189061][quote=”Jorge” post=188958]Voor de geïnteresseerden, opgelet met deze auto:
http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-911–996–carrera-cabriolet-90920344.htm
is een ongeval wagen die rechtgetrokken is.[/quote]
Ben in contact met de verkoper. Gewoon eens om te weten… :engeltje: Voorlopig geen melding van ongeval, nu eens specifiek om gevraagd. Mocht ik gaan kijken, zit veel in de streek :happydance: , kun je dat ergens aan zien dat hij rechtgetrokken is? Zouden die 4 nieuwe banden daar iets mee te maken hebben?[/quote]
Misschien heeft hij er nog niets over gezegd, maar ik ben 100% zeker dat hij geaccidenteerd was, en naar ‘t schijnt nog geen klein beetje. Hoe je het effectief kan zien weet ik niet, ik ben niet technisch genoeg onderlegd om me daarover uit te spreken.
Maar als ik jou was zou ik deze écht laten staan, zeker als er niets van een ongeval gezegd wordt. Een betere raad kan ik je niet geven.[/quote]
Inderdaad, klopt dat hij een ongeval heeft gehad; mail van verkoper…[b]Beste,
Inderdaad onderhoudsboekje of facturen heb ik niet, de wagen in 2000 (14 jaar geleden) een ongeval gehad, maar niks van te zien of te ondervinden.[/b]. We zoeken verder…
Meeste weten ondertussen dat je een cabrio best in de winter koopt
Daarom niet een cabrio aan de prijs van een coupé hè, gewoon momenteel aan een lagere prijs dan in de zomer 😉
Want je kunt toch veronderstellen dat er op de markt minder vraag is naar cabrio’s tijdens de winter ? En van zodra de zon verschijnt stijgt de vraag …
En zelfs cabrio’s gaan niet goedkoper nu dan in de zomer precies :think:[/quote]
Dat zou helemaal mooi zijn, een cabrio aan de prijs van een coupé. Ik sta er wel versteld van dat er eigenlijk weinig 996 cabrio’s in perfecte staat (met niet te veel km’s) te koop staan. Dit houdt de prijzen ervan +/- stabiel.
Was misschien wel te verwachten …
Alle Porsches zitten in de lift :up:Heb zelf de indruk dat – hoe langer ik kijk – de prijzen enkel maar stijgen, in record-tempo dan nog wel ! 😯
Wil iedereen het onderste uit de verkoop-kan, is het een ‘afding-marge’ inbouwen, of hoe moet ik dat interpreteren ?
En zelfs cabrio’s gaan niet goedkoper nu dan in de zomer precies :think:
Had die 964 ook opgemerkt. Ziet er inderdaad op het eerste zicht goed uit. Aan de achterbumper te zien komt deze weliswaar uit de VS, maar dat hoeft geen nadeel te zijn.
[quote=”luc993cabrio” post=189022]http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/260712669?pr=0&fromparkdeck=1
Kent er iemand deze 964, gezien de huidige marktprijzen lijkt mij dit op het eerste zicht wel een koopje :think: :think: :think:
Indien iemand in de buurt woont en al gaan zien is laat mij gerust de details weten via pm hé, heb wel interesse maar momenteel kan ik zelf nie gaan kijken :bounce: :bounce: :bounce:[/quote]Ziet er zeker niet verkeerd uit. Even bellen om te vragen waar de werkzaamheden gebeurd zijn zal ook al enige duidelijkheid scheppen. Met een correct wieltje erop (deze versie vind ikzelf “te jong” uitzien).. :up:
[quote=”PhilippeM” post=189061][quote=”Jorge” post=188958]Voor de geïnteresseerden, opgelet met deze auto:
http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-911–996–carrera-cabriolet-90920344.htm
is een ongeval wagen die rechtgetrokken is.[/quote]
Ben in contact met de verkoper. Gewoon eens om te weten… :engeltje: Voorlopig geen melding van ongeval, nu eens specifiek om gevraagd. Mocht ik gaan kijken, zit veel in de streek :happydance: , kun je dat ergens aan zien dat hij rechtgetrokken is? Zouden die 4 nieuwe banden daar iets mee te maken hebben?[/quote]
Misschien heeft hij er nog niets over gezegd, maar ik ben 100% zeker dat hij geaccidenteerd was, en naar ‘t schijnt nog geen klein beetje. Hoe je het effectief kan zien weet ik niet, ik ben niet technisch genoeg onderlegd om me daarover uit te spreken.
Maar als ik jou was zou ik deze écht laten staan, zeker als er niets van een ongeval gezegd wordt. Een betere raad kan ik je niet geven.
tja, ze denken daar ondertussen dat de buitenlanders ze toch komen halen.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.