Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

• Maker
    Discussie
  • KOOPJE! 😯

Zeldzame 928S 1986.
    Jammer genoeg geen handgeschakelde, maar nog steeds een zeldzame wagen voor een prijsje… 🙂
    Had ik de plaats ervoor… :think:

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 1,254)
  • PM

Bedoel je nu die velgen? 😀

0

Witte Cayenne te koop met wat extra… 😉 KLIK

0

Witte Cayenne te koop met wat extra… 😉 KLIK

0

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=212095507&sentBySearchOrder=true&utm_source=SavedSearchAgent&utm_medium=Email&utm_campaign=EmailLink#

Ipv 50k+ te geven aan een 964 of 993 met meer dan een ton op de klok, misschien eens een Spyderke overwegen :driver:

0

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=212095507&sentBySearchOrder=true&utm_source=SavedSearchAgent&utm_medium=Email&utm_campaign=EmailLink#

Ipv 50k+ te geven aan een 964 of 993 met meer dan een ton op de klok, misschien eens een Spyderke overwegen :driver:

0

Ben niet exact zeker van de kleur maar ik dacht donkergrijs of zwart. De staat was goed op eerste zicht maar ik heb niet in detail gekeken. Prijs ook niet gevraagd dus ik ben niet zo behulpzaam… Bel ze eens…

0

[quote=”RS Evo” post=208575]…Waren niet onvriendelijk maar zoals ik al zei: typische handelaar. Er stonden wel een paar sets mooie Turbo hardbacks… Daar kan je minder verkeerd mee doen zeker?[/quote]

in welke staat, kleur en prijsklasse ?

0

Ik ben daar een paar weken geleden naartoe gereden om twee 993’s te gaan bekijken. Niets speciaals te melden, typische handelaar die de auto’s was goedkoop opkoopt en dan laat spuiten en zo om ze er op het eerste zicht piekfijn uit te laten zien. De lak was niet super met wat foutjes die ik redelijk gemakkelijk kon spotten. Dan heb ik liever ene ‘dans son jus’ en dan kies je zelf wanneer je wat laat herdoen. Waren niet onvriendelijk maar zoal ik al zei: typische handelaar.

Er stonden wel een paar sets mooie Turbo hardbacks… Daar kan je minder verkeerd mee doen zeker?

0

Alles tot en met de 993 gaat heel, heel, heel hard nu….de 996 Turbo is ook wel ah stijgen, 996 GT3 (RS) was al gestegen…

Heb zelf lang moeten zoeken naar een goedgeprijsde 993 C2… Alles wat onder de 50.000 te koop stond was gewoon rommel eerlijk gezegd…en als er iets echt goed en eerlijk te koop stond onder de 50 mille dan was het binnen de dag verkocht….was het beu altijd te laat te zijn en ik heb dan ook 2 weken aan e stuk, bijna elk uur alle websites ververst. Kwam om 23u s’avonds op mobile een eerlijk 993 C2 tegen van een particulier in Duitsland die hem net online had gezet, dadelijk sms gestuurd en afspraak gemaakt voor 14u de volgende dag. Terwijl ik de auto ah testen was en daarna op de brug inspecteerde kreeg die vent gewoon massa’s smsjes en telefoontjes binnen om nog maar te zwijgen over het aantal emails van potentiele kopers. Misschien was dit ook mijn geluk want het was een oudere man van in de 60 al en die kon die drukte rond zijn auto duidelijk niet aan, vond het echt vervelend. Bleek dan nog dat de auto perfect in orde was, motor en bak compleet droog…was natuurlijk niet showroomstaat maar mechanisch was ie helemaal in orde, geen 993 waar je nog 10.000 euro moet insteken om hem in orde te zetten. Heb dan ook daar onmiddellijk de wagen gekocht…die man was zo blij dat hij zijn annonce van mobile.de kon halen 😀

Ne goeie raad, wil je echt een klassieke Porsche tot en met model 993 of ne 996 Turbo…niet wachten, nu kopen want binnen een jaar betaal je zeker 10.000 meer…they’re going nuts!!!

0

Vanmorgen 2 mooie SC’s op kapaza bij beau-car. Ken de wagens niet noch de verkoper, beiden reeds gereserveerd binnen 12u…. Het gaat blijkbaar erg hard.

0

Het is een tiptronic vandaar lagere prijs, ik zie ook geen stickers in de motorruimte … herspoten ?

0

verkoop is in opdracht van hun klant, maar 147000 km, dat is amper 7500 km per jaar wat mij verdacht weinig lijkt voor een coupé met zoveel fungehalte, prijs is als dat het juiste km aantal is mijn inziens een koopje, niet?
                            ken de garage niet dus van hun reputatie kan ik niks zeggen maar waar rook is is meestal wel vuur 🙂

0

Geen ervaring met die garage Roosennr.. Heb m gewoon op mobile.de gevonden…

0

Elferhaus in Raketau hebben ook ne mooi C4 staan aan interessante prijs…echter…heb ne keer die garage opgezocht opt internet op diverse fora heeft die geen goede naam….

Iemand ervaring met deze garage of er ooit al iets gekocht?

0

een 993 voor de liefhebbers aan +/- te doen prijs in vgl met wat er zoal gevraagd wordt..

KLIK HIER

0
                                15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 1,254)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.