Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

• Maker
    Discussie
  • KOOPJE! 😯

Zeldzame 928S 1986.
    Jammer genoeg geen handgeschakelde, maar nog steeds een zeldzame wagen voor een prijsje… 🙂
    Had ik de plaats ervoor… :think:

15 reacties aan het bekijken - 901 tot 915 (van in totaal 1,254)
  • Wim

Ken hem en ga er hier geen woorden over vuil maken.
      Dus onthoud adres maar of dorp. 😉

Ben vandaag de volgende gaan bekijken, garage Keuker bij Sas van Gent:

http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/254232567?asrc=st|as

Even waarschuwing voor andere leden die eventueel ook interesse hadden in deze 993…is accidentwagen…wagen heeft linksvoor accident gehad en niet goed hersteld…bestuurdersdeur hangt er scheef in (zie je ad speling) en scharnieren van die deur zijn ad carrosserie vastgelast. In de kofferruimte vooraan zie je dan dat hij amateuristisch is herspoten…rubbers ook mee gespoten…en je ziet zelfs nog de kreuken waar hij opeengeplooid is geweest, hebben dus de zijflank niet geheel vernieuwd. Tijdens testrit (je mag zelf niet rijden enkel meerijden rara) voel je zelf als passagier een duidelijk trilling. Garagist zegt dat het plakkende remmen zijn van het lange stilstaan…jaja…

Verder is het stuurhuis zogezegd gereviseerd afgelopen zomer (zeg maar hersteld dus) en mist de wagen de onderplaat…garagist was m kwijtgeraakt…hoe geraak je zoiets kwijt??

Wees dus gewaarschuwd!

De zoektocht in een zuivere 993 gaat verder…

Wim

Ja, maar ik wist de vp eigenlijk wel
            De zwarte staat immers op de TACB website te koop voor 12.800 euro :coolness:

Misschien beter dan deze link?

http://www.tacb.be/index.php?option=com_fabrik&c=form&view=details&Itemid=86&fabrik=7&tableid=7&rowid=42

Vind je direct ook wat meer info:
            Prachtige 968 met zeer mooi beige leder interieur,wagen werd deze winter professioneel herschilderd, velgen zijn vernieuwd met nieuwe voorbanden (achter 75%),nieuw geboorde remschijven incl revisie van de remklauwen,alle oliën en filters zijn vervangen ook boite en dif.
            meeste rubbers zijn vervangen,nieuwe airco pomp en lagers voor en achter.

Gezien de gedane kosten, mag ie van mij onder de koopjes :relaxman:

Soit: ik heb er geen % op hoor, ik weet allen dat de verkoper er veel geld en energie heeft ingestoken om de wagen in deze staat te brengen :respekt:

Gezien nu ook de tiptronics in de lift beginnen te zitten, een leuk alternatieve DD zou ik zeggen :driver:

ja idd een mooie wagen, maar het gaat hier over kapaza “koopjes”
              protk bij die zwarte, dus kan evengoed 25k willen.

De grijze is volgens mij een koopje, nog geen 10k
              Enfin, heb de wagen uiteraard niet gezien

had daarstraks die zwarte al op 2dehands gezien en die is precies echt wel in topstaat, ik zou wel weten welke kiezen *luv

http://www.2dehands.be/autos/porsche/911/prachtige-porsche-968-17-cup-216294201.html

Dan valt deze zeker te overwegen
                  Is van TACB lid welke er voor een fortuin aan vernieuwd heeft

Zeker, als je een wagen wil om des zomers langs kleine weggetjes te rijden voor een clubrondrit bijvoorbeeld. Maar je moet het ophangpunt achteraan rechts kunnen zien. Zie mijn Floridadraadje. Kijk ook of de brandstofslagen vernieuwd zijn, je kan zien of die 45 jaar oud zijn of 3 jaar bijvoorbeeld. Als die al niet vervangen zijn, zijn de remleidingen waarschijnlijk ook niet bekeken en is het imo geen echte restauratie geweest.

dus momenteel nog een zaakje?

• 1,8 liter omgebouwd naar Weber (een 1,7 liter geeft (of heeft) meer :respekt: )
                          • herspoten in “Signal Orange” L20E, oorspronkelijke kleur is iets witachtig
                          • binnenkant ziet er goed uit
                          • lang stilgestaan? Zijn rubbers en vooral leidingen onlangs bij de restauratie vervangen?

Die onderkant kan nog meevallen, maar de belangrijkste foto ontbreekt: onderkant motorcompartiment en rechterachterophanging. Als dat hard is, tot 8k mogelijks een koopje. Anders zoeken naar een goede 2 liter (met een EU ruilmotor nog te vinden) of een 1,7 liter.

Whodunnit? Wegblijven dan…

ja, je ziet toch dat de spinnen aan de onderkant bezig zijn :happy:

gerestaureerd?? :think:

15 reacties aan het bekijken - 901 tot 915 (van in totaal 1,254)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.