Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

• Maker
    Discussie
  • KOOPJE! 😯

Zeldzame 928S 1986.
    Jammer genoeg geen handgeschakelde, maar nog steeds een zeldzame wagen voor een prijsje… 🙂
    Had ik de plaats ervoor… :think:

15 reacties aan het bekijken - 916 tot 930 (van in totaal 1,254)
    • +1

[quote=”S2″ post=188326][quote=”Ghost” post=188323]Ik vraag mij dus maar 1 ding af.
        Die lelijke zij schorten aan de achterbumper.
        Vanwaar komen die 😯 :puke:
        Is dat het bewuste airo pakket.
        Op een GT3 heb ik die alvast nog nooit gezien.[/quote]

Die “zijschorten” aan de achterbumper horen inderdaad bij de originele fabrieks Aerokit voor de 996.1 Daarom dat ik denk dat dit wel eens een originele Aero kit “af fabriek” zou kunnen zijn.

Met de opmerking “Iedeen ziet dat het geen GT3 is”, ga ik niet akkoord. Als je hem ziet passeren onderweg zie je het verschil met een 996.1 GT3 nauwelijks. (Horen is iets anders, maar zien …)[/quote]

Bedankt voor de toelichting.
        Wat betreft het verschil zien treed k U bij 😀 deze lijkt sterk op de mijne.
        Wat maakt het uit dat je een GT3 ziet :think: zoiets moet je horen :happy:

S2

Zo kan je hem ook als kruiwagen gebruiken 🙂

Wat deze met een GT2 look te zien heeft ontgaat me wel. Heeft een half aeropakket (zijschorten en die flaps op de bumper 🙂 )

Btw: Xenon lichten zonder koplampsproeiers zijn verboden in België, dus voorzie maar een ander setje koplampen voor de keuring 🙂

PM
            S2

[quote=”Ghost” post=188323]Ik vraag mij dus maar 1 ding af.
              Op een GT3 heb ik die alvast nog nooit gezien.[/quote]

Die “zijschorten” aan de achterbumper horen inderdaad bij de originele fabrieks Aerokit voor de 996.1 Daarom dat ik denk dat dit wel eens een originele Aero kit “af fabriek” zou kunnen zijn.

Met de opmerking “Iedeen ziet dat het geen GT3 is”, ga ik niet akkoord. Als je hem ziet passeren onderweg zie je het verschil met een 996.1 GT3 nauwelijks. (Horen is iets anders, maar zien …)

Wim

Was antwoord op Phillipe zijn vraag. 😉

ik zei toch niets Cabrio Wim :drink:

Vind die 996 mooi, maar waarom in godsnaam daar de GT3 badge opkleven.
                  Iedereen ziet/weet dat het geen GT3 is…..

Ik vraag mij dus maar 1 ding af.
                    Op een GT3 heb ik die alvast nog nooit gezien.

Wim

Ik wil wel maar kan niet. 💡

Ik bedoel daarmee dat je van duurdere auto’s moet afblijven en de originaliteit moet behouden, en dat hebben er al velen gemerkt toen ze de oudjes naar een moderne look ombouwden nu blijkt dat de originele oudjes veel geld waard zijn, en de ombouw voor stukken minder gaat.

Zullen er weer velen denken maar dat doe jij toch ook met de Karmann, en dat klopt.
                      Maar bij mij is het dan een wolf in schaapskleding en veel verbetert zo als de Karmann indertijd moest zijn in mijn ogen, en bij zo’n Porsche of ferrari is het een schaap in wolfkleding.

Dus eerste regel van toepassing. 😉

S2

Die 996 GT3 look hoeft geen ombouw te zijn, deze kan ook af fabriek zo uitgerust zijn (Aero pakket). Enkel de GT3 sticker is niet origineel dan.

Dus als hij ook op de optie-sticker het aero pakket vermeld is dit een originele 996 3.4 , maar dat betekent niet dat hij de vraagprijs waard is 🙂

PM

[quote=”bzguy” post=188288]Iemand een goedkope GT3 ? Of een duur iets wat er hard op lijkt :bounce: ?[/quote]

Wat vinden jullie eigenlijk van zo’n ombouw?

euh……neen dan
                            je houdt toch wat je het mooiste vindt, wasdanu :wtf:

S2

Vraag mij af of de Cayman R ooit dezelfde status zal hebben (of al heeft) als zijn zusje de Spyder (die al aanzienlijk duurder is). Aangezien ze toch heel nauw verwant zijn.

En productie-aantallen liggen toch dicht bij elkaar, of vergis ik me hier?

(Lees puur hypothetisch: zou ik mijn witte Cayman inruilen voor deze blauwe? Als pure investering? Uiterlijk vind ik de mijne mooier, …)

Idd
                                Volgens mij niet zoveel R’s gemaakt

Wat de kleur betreft: een R mag dit hebben hé :respekt:

S2

Als je met het “speciale” interieur kan leven is dit volgens mij absoluut een koopje!

http://www.2dehands.be/autos/porsche/cayman/porsche-cayman-r-3-4i-leder-216511936.html

15 reacties aan het bekijken - 916 tot 930 (van in totaal 1,254)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.