Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

• Maker
    Discussie
  • KOOPJE! 😯

Zeldzame 928S 1986.
    Jammer genoeg geen handgeschakelde, maar nog steeds een zeldzame wagen voor een prijsje… 🙂
    Had ik de plaats ervoor… :think:

15 reacties aan het bekijken - 931 tot 945 (van in totaal 1,254)
  • PDS

Is een 3.4 dus volgens mij dan toch geen echte GT3 maar een ombouw ! 🙄

Iemand een goedkope GT3 ? Of een duur iets wat er hard op lijkt :bounce: ?

Inderdaad : voor meer info, zie mijn topic “keuzes, keuzes …” 😉

Ja, dat ook…. dus eigenlijk een wheeler-dealer refreshment nodig 🙂

De velgen terug in ‘t zilver….

Ha ..op die manier 🙂

Hmmmm…. die sticker eraf, die leds eraf en’t zou nog wat kunnen zijn 🙂

Ik weet het ondertussen (via via) : de wagen staat bij de garage te koop, maar is nog steeds van dezelfde eigenaar, en is idd in opdracht van.

De verkoper had last van opkopers, zeveraars, testpiloten etc …

En dat kan ik me wel voorstellen, heb dat ook al aan de hand gehad ; heb een tijdje geleden mijn Elise verkocht, heb ‘m eerst zelf een paar weken te koop gezet, veel gezaag en gezeur, lage biedningen, etc, en uiteindelijk in de showroom in Antwerpen gezet, en FKM heeft ‘m binnen de 2 weken verkocht voor de vraagprijs 🙂

[quote=”PhilippeM” post=187761]www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-turbo-89894145.htm

in dit verhaal; wie is er nu eigenlijk de bedrieger? De “verkoper” van Tielt of de “handelaar” van Oost-vlaanderen.

Eigenlijk wel eigenaardig te merken dat de wagen op slechts enkel km’s van mijn huis te koop stond. :bounce: Ik heb de zaak van mijn leven gemist! :think: Ik kon er te voet omgaan en ik had geen transportfirma nodig! 😀 😀 . Dus…geen aanbetaling om “te krijgen de auto op thuisadres bij u thuis” :D[/quote]

Ik denk dat de man in Tielt ‘m gewoon verkocht heeft ( anders zou hij zijn eigen advertentie toch gewoon laten doorlopen ) …. de nieuwe eigenaar “Jacobs” zet erbij dat het “in opdracht van….” is om geen garantie te moeten geven. Al heeft ie de vraagprijs betaald, die 3000 euro is snel verdiend he…

Morgen eens bellen naar allebei…keep you posted 🙂

Wel machtig kleur die 964 *luv *luv *luv

Volgens de beschrijving is het alsof een 964 corrosion free is met industry leading protection :happy:

PM

http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-turbo-89894145.htm

in dit verhaal; wie is er nu eigenlijk de bedrieger? De “verkoper” van Tielt of de “handelaar” van Oost-vlaanderen.

Eigenlijk wel eigenaardig te merken dat de wagen op slechts enkel km’s van mijn huis te koop stond. :bounce: Ik heb de zaak van mijn leven gemist! :think: Ik kon er te voet omgaan en ik had geen transportfirma nodig! 😀 😀 . Dus…geen aanbetaling om “te krijgen de auto op thuisadres bij u thuis” 😀

[quote=”joebarreke” post=187751] en wat komt er dan nog allemaal bij :think: [/quote]

Dat het een tiptronic is en je de roest op de gekende plaatsen er gratis bij krijgt…

Knappe kleur. Spijtig van de Tip (en de prijs)

51000 eurokes en wat komt er dan nog allemaal bij :think:
                                wel machtig kleurke :up:

Nog iemand op zoek naar een speciaal kleurke op een 964 C2 met weinig kilometers aan een zacht prijsje… zijn wel Britse ponden hé :mrgreen:

En met het stuur aan de juiste kant !

15 reacties aan het bekijken - 931 tot 945 (van in totaal 1,254)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.