Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

• Maker
    Discussie
  • KOOPJE! 😯

Zeldzame 928S 1986.
    Jammer genoeg geen handgeschakelde, maar nog steeds een zeldzame wagen voor een prijsje… 🙂
    Had ik de plaats ervoor… :think:

15 reacties aan het bekijken - 961 tot 975 (van in totaal 1,254)
  • ASI

Zou DIT een koopje zijn?
      Iemand met een beetje historiek van deze wagen?

[quote=”T-911″ post=187643]maar swat, heb hem ingeruild tegen 993 cabrio, mij hoor je niet klagen :respect2:[/quote]

😯 die kerel zal binnen enkele jaren ook tranen met tuiten bleiten…..

Dan betekent dat dat er serieus wat speling is op de vraagprijzen 🙂 ?!

Tenzij iemand halsstarrig vasthoudt aan zijn vraagprijs natuurlijk, en dan staan ze idd heel lang te koop …

niet duur??? :sarcastisch ik heb 8maand mijn 996TT moeten mee leuren 🙁 wagen was perfecte staat, maar NIEMAND wil een 996TT kopen blijkbaar sinds ze de CO-wetgeving hebben aangepast. Alle TT’s die te koop stonden toen ik er eentje aan het zoeken was meer dan 2 jaar geleden, staan nog steeds te koop.. 😯

De mijne had je voor 5000 euro minder kunnen scoren en was volledig in orde, had zelfs net het onderhoud gekregen voor de volgende 80.000km.. maar swat, heb hem ingeruild tegen 993 cabrio, mij hoor je niet klagen :respect2:

Da’s inderdaad niet duur voor een handgeschakelde TT met dergelijke km-stand !

Losstaande van wie’m nu eigenlijk verkoopt…qua prijs ligt ie wel laag voor een turbo, niet ?

Hij stond eerst particulier te koop (in Tielt), nu bij een garage in Oost-Vlaanderen, “in opdracht van klant”.

En wellicht is dus die “klant” de verkoper uit Tielt 😉

PM

Waar de wagen op de advertentie te koop stond is in Aarsele. Op die plaats is er geen garage noch handelaar dacht ik. ❓ Ik woon daar niet zo ver van en die wagen is mij nog nooit opgevallen.

Dat is duidelijk dezelfde ; als hij ‘m gekocht heeft voor de vraagprijs rekent hij dus op een marge van 3000 €, en “in opdracht van klant”, dus zonder garantie.

Morgen eens bellen naar die garage of het die is die in Tielt te koop stond 😀

http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-911-996-3-6-turbo-°-navi-°-bose-°-aerokit–90350338.htm

Stond 3 dagen voor publicatie in Tielt te koop…die advertentie geeft aan “verkocht”. http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-turbo-89894145.htm

Is toch dezelfde wagen, niet ? lijkt me sterk dat er zo 2 in Belgie rondrijden. Enkel in de eerste advertentie lijken die led’s nog niet geinstalleerd.

[quote=”OscarTango” post=187455]welke is de andere ?

ik heb nog een 996 turbo gezien op kapaza…verkocht, en 3 dagen later opnieuw te koop voor 3000,- euro meer , met verkoop in opdracht van klant. kwestie van geen garantie te moeten geven, neem ik aan….. easy money, he.[/quote]

Welke is dat ?

denk dat die van Gunn in Kontich te koop staat, idd het zou me niet verbazen dat sommige handelaars zogezegd in naam van de opdrachtgever verkopen terwijl dat helemaal niet zo is, gewoon om snel te cashen zonder enig risico. en de nieuwe klant krijgt een verkoopsdocumenten waar als verkoper de naam van de vorige (particulier) eigenaar staat, die hier dan ook niks van weet, zo blijft de handelaar zelf buiten schot qua garantieverplichting en heeft hij wat zwarte pieten geld, want die auto is natuurlijk niet in de boekhouding ingeschreven.

EEN tip: koop nooit een auto “in opdracht van”, je betaald immers meer dan rechtstreeks bij vorige eigenaar te kopen en je krijgt niks etra (buiten wat blablabla)

welke is de andere ?

ik heb nog een 996 turbo gezien op kapaza…verkocht, en 3 dagen later opnieuw te koop voor 3000,- euro meer , met verkoop in opdracht van klant. kwestie van geen garantie te moeten geven, neem ik aan….. easy money, he.

Toeval of niet maar dat is vandaag al de tweede hier op het forum die door een handelaar snel werd gekocht en dan beiden voor 6.000 euro erbij worden aangeboden 🙂

Sent from my iPhone using Tapatalk

Voor degenen die naast die van Gunn gegrepen hebben, en ‘m alsnog willen hebben, én daar 6000 euro meer voor willen neertellen…

http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-996-4s-tiptronic—sportuitlaat—navi-90597099.htm

15 reacties aan het bekijken - 961 tot 975 (van in totaal 1,254)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.