Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

• Maker
    Discussie
  • KOOPJE! 😯

Zeldzame 928S 1986.
    Jammer genoeg geen handgeschakelde, maar nog steeds een zeldzame wagen voor een prijsje… 🙂
    Had ik de plaats ervoor… :think:

15 reacties aan het bekijken - 976 tot 990 (van in totaal 1,254)
    • Magnus bouwt ze niet allemaal om.
      Heeft ook deze prachtige collectie 930 ‘s *luv

Magnus-Walker-Porsche-911-930-collection.jpg

😉 Behalve als je Magnus heet? :drink:

WEL DUS :bounce:

Ik zie enorm vaak ombouwen passeren. Ik vraag me dan af; wordt dit in het Porsche-milieu wel gewaardeerd? Of is dit eerder een afknapper?

Voor mij persoonlijk is het altijd een afknapper geweest, maar ik heb de indruk na wat rond te neuzen op dit forum, dat dit nog gewaardeerd kan worden. Geen heiligschennis dus? 🙂

En stond eerst te koop met een extreem lelijk geel interieur. Nu heeft hij het interieur vervangen, maar ik denk niet dat het de juiste stoelen zijn.

De wagen heeft redelijk roest hier en daar en de motor lekt olie.
                Vandaar misschien

die staat al een ganse tijd op het wereldwijde web, voor rond de 20k

Geraakt hem precies ook aan de straatstenen niet kwijt en is nochtans een mooie wagen, niettegenstaande ombouw

PM

Stond deze vorige week niet te koop aan 25.000 in Herselt??

http://www.2dehands.be/autos/porsche/911/porsche-911-omgebouwd-naar-964-209605689.html

Gevaarlijk om zo’n foto’s te plaatsen … vorige week die van Monza gezien en gehoord… nu zo’n rode… . TOTMBO zegt nog altijd neen neen en nog eens neen … en zij is de slimste thuis dus we zullen maar eens zuchten zeker :what:
                      Was getekend : een al door het leven verwend nest … :engeltje:

vet hok die rode GT2 *luv

[quote=”youyou” post=187084]vind hem in de originele kleur ook *luv, spijtig dat al die mooie chroom verdwenen is :-([/quote]

Zoals ik al zei in m’n vorige post, de bagetten zijn nog altijd de originele, hebben ze gewoon met een busje motip in de tijd zwart gespoten, dus is er zo terug af. De targa-beugel is geschroefd en kan perfect geswapt worden naar de originele inox beugel. Ook beslissen er veel om hem zwart te laten spuiten, maar voor mij is dat een afknapper. Heb liever de inox beugel.
                            Originele kleur van die wagen was tabacco brown, zit er nog steeds onder en kan je op verschillende plekken zien. (heb die wagen zelf lang gereden) 😀

vind hem in de originele kleur ook *luv, spijtig dat al die mooie chroom verdwenen is 🙁

de purperen hé :coolness: , is denk ik wel een koopje, al was hij vèèl mooier in zijn originele outfit in het bruinkleurig tintje met chrome bar *luv

15 reacties aan het bekijken - 976 tot 990 (van in totaal 1,254)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.