Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4
- Dit onderwerp bevat 1,254 reacties, 132 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 3 maanden geleden door david.
-
MakerDiscussie
-
24 september 2014 om 00:53
KOOPJE! 😯
Zeldzame 928S 1986.
Jammer genoeg geen handgeschakelde, maar nog steeds een zeldzame wagen voor een prijsje… 🙂
Had ik de plaats ervoor… :think: -
MakerDiscussie
-
Zo is het met alles. Indien prijs OK, binnen budget, item die je wil kopen OK…..go for it.:
Wachten haalt meestal weinig uit. Ben zelf al enige tijd terug op zoek naar 911 sc coupe rood. Heb al kansen
gehad om er terug eentje te kopen maar steeds wat lang gewacht hoewel er wagens binnen mijn budget waren
die voldeden aan mijn eisen.Nu zal het tot half volgend jaar moeten wachten wegens beroepsmatige investeringen.
:think: euh…
dacht niet dat er een 2.7 RS in het G model gebouwd is in 74
Wel Carrera 2.7 en daarvan is zijn er van de Targa 433 stuks gebouwd zijn.
Volgens chassisnr dat ze opgeven is het dus hier eentje van dus GEEN RSIn 74 zijn er wel 109 raceversies gebouwd met als basis een Carrera 3.0 die dan werd aangepast naar RS en RSR specs.
En dan nog geen matching number, laswerk nodig etc..
Zelfs door onterecht RS in de ad te zetten kun je die prijs nog niet rechtvaardigen :bounce:
wachten tot het zakt vind ik een onnozele levenswijze…..met alle respect
Als ik iets wil en ik heb er het budget voor, dan ga ik er voor en worden de knopen in recordtempo doorgehakt. In de tijd dat ik zou wachten heb ik er in dat geval al veel plezier aan beleefd.
Zo is het met alles. Indien prijs OK, binnen budget, item die je wil kopen OK…..go for it.En ja, ik heb al gehad dat hetgeen ik kocht een paar maand later goedkoper te vinden was…..so what, dan heb ik er wel al een paar maand plezier aan gehad.
Niet helemaal juist Wim! Dat bericht en die prijs zat in mijn hoofd toen ik een maandje geleden onze 997 4S cabrio onderhandelde en kocht! Dat bericht (samen met de andere info die ik via het forum gekregen heb) maakte dat een kleine donatie aan het forum nog net van het budget afkon.
Maar gaan die prijzen nog zakken … zeker weten! Maar is dat een reden om nog te wachten? Dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken! Je moet weten wat je wil in’t leven. Ik heb al zo dikwijls voor wachten en geld op de bank houden gekozen; deze keer heb ik voor genieten gekozen. En dat valt heeeel goed mee!!! :happydance:
Ik zeg niks, en heb het hier al eerder geschreven. 😳
Niemand reageerde erop toen ik schreef dat mijn zwager een cabrio 997 4S met bijna alle opties voor 40K gekocht had.
En als straks de facelift van de 991 komt gaat het snel richting de prijzen van de 996.http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-997-carrera-s-89175625.htm
Zitten we nu al op 10k korting?
5k korting, moet kunnen
http://www.2dehands.be/autos/porsche/911/porsche-911-2-4-e-special-201509135.htmldie wagens bij catawiki zijn te duur geprijsd.
Hou er ook rekening mee dat er nog een supplement bij komt.Ooit eens op een 356 replica geboden, had hoogste bod, maar reserve ook niet bereikt.
Dezelfde auto’s komen binnen enkele edities terug op de site
Deze wagen staat nog steed te koop hoor!
Heeft zijn reserveprijs nooit behaalt! Dus de auto wordt nog duurder verkocht ofdat hij afgeklokt is!
Ik denk zelf dat geen enkele wagen van deze aanbieder de reserveprijs heeft behaald![quote=”dirk l” post=184271]Een 912 E, impactbumper met VW 412 motor, afgeklokt voor 35 K 😯
Daar heb je een 3.2 of 964 voor :bounce:
Voor een 912 Fmodel met Porsche motor Ok, maar deze :what:http://veiling.catawiki.nl/kavels/885607-porsche-912-e-1976%5B/quote%5D
Die zag ik regelmatig in de Volksstraat in Antwerpen staan. Mooie kleur wel
Dan heeft hem dus wel tijd om te rijden …..
Ik heb die trouwens ook enkele weken geleden op het zuid zien staan bijna buj Meskens.vind ik ook een zeer mooi verhaal, waarom doe je hem weg? Eén van de eerste vragen als je op jacht bent of geintresseerd ben of die je zelf krijgt als je het verkoopt.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.