Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4
- Dit onderwerp bevat 1,254 reacties, 132 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 3 maanden geleden door david.
-
MakerDiscussie
-
24 september 2014 om 00:53
KOOPJE! 😯
Zeldzame 928S 1986.
Jammer genoeg geen handgeschakelde, maar nog steeds een zeldzame wagen voor een prijsje… 🙂
Had ik de plaats ervoor… :think: -
MakerDiscussie
-
@Steri, je bent zelf verantwoordelijk voor jouw wagen, ook voor de beide nummerplaten, ongeacht wie die gemaakt of er op gehangen heeft. Als jouw garagist zich vergist met een cijfer is het aan jouw om dit te controleren of dit juist is en niemand anders. :salut:
[quote=”bzguy” post=182882]
Zou DIT een koopje zijn ? Of zou motorherstel je sowieso een arm en been kosten ?[/quote]
Heb al zijn zoekertjes bekeken en het is een garagist dus….[quote=”Mikey” post=182986]@steri heel kort door de bocht, maw het ligt niet aan de PORSCHE rijder maar aan degene die de boete heeft uitgeschreven
Zou het kunnen omdat in de meeste europese landen vanvoor geflitst word en niet vanachter zoals in Belgie….. :engeltje:
En zoals bladerunner zegt er zijn er meerdere die dat daarom doendus zo onschuldig is die PORSCHE rijder niet[/quote]
Reproductie plaat kan iedereen laten maken, officiële niet dus minder vlug vergissingen. Wie zegt dat de porsche rijder dit bewust heeft gedaan. Kan zijn dat de garage deze duplicaat heeft gemaakt en opgehangen zonder te beseffen dat er 2 nummers verwisseld zijn. In andere landen wordt ook samen met de officiële plaat een reproductie plaat afgeleverd, ik dacht in Nederland dat dit het geval is waardoor je deze eventuele vergissingen kunt vermijden.Dus ja als degene die de boete uitschrijft verder kijkt als zijn neus lang is had iemand anders geen gezeik gehad en de porsche rijder een 2de boete gegeven voor verkeerde plaat.
[quote=”S2″ post=182905][quote=”bzguy” post=182882]Hier een 996 met 997 kit (al staat er niet bij of het een 3.4 of 3.6 betreft, al denk ik een 3.4 gezien het bouwjaar) : 997 LookALike[/quote]
Een ploffer laten repareren zal je tussen de 8-10K kosten, dus een echt koopje is het dan niet meer.[/quote]
heb zijn zoekertjes bekeken en het blijkt een autoverkoper dus…
[quote=”Mikey” post=182986]
Zou het kunnen omdat in de meeste europese landen vanvoor geflitst word en niet vanachter zoals in Belgie….. :[/quote]
In België wordt zowel langs voor als langs achter geflitst, en dat heb ik zwart op wit 😉
Ben nl 2x geflitst op dezelfde baan, in beide richtingen,met 1 minuut tussen (heb mij gedraaid in die straat en terug gereden)
effe terug naar topic 😀
http://www.2dehands.be/autos/porsche/911/porsche-911-cabrio-76-wtl-210494385.html@steri heel kort door de bocht, maw het ligt niet aan de PORSCHE rijder maar aan degene die de boete heeft uitgeschreven
Zou het kunnen omdat in de meeste europese landen vanvoor geflitst word en niet vanachter zoals in Belgie….. :engeltje:
En zoals bladerunner zegt er zijn er meerdere die dat daarom doendus zo onschuldig is die PORSCHE rijder niet
Als degene die de boete uit schreef de moeite had gedaan om de officiële plaat te noteren had die vrouw in limburg geen gezeik gehad.
De kwestie gaat volgens mij niet om het feit dat er verschillende platen aan hingen, want dat was snel recht gezet. Maar wel om het feit dat hij met een “quote uit het VTM nieuws: Porche” reed.
Moest hetzelfde voorgevallen zijn met een Opel Zafira was er geen kat dit ooit opgevallen.
Wat natuurlijk niet wil zeggen dat je met een Zafira met een verkeerde combinatie mag rijden en met een Porsche niet 🙂
Kom mij niet vertellen dat dit onbewust is, dit is zeer bewust gedaan en er rijden er zo meer rond dan je denkt. :what:
Ik heb ooit een bezoek gehad van de politie waarin ik beschuldigd werd van het rijden met mijn motorfiets over de kanaaldijk en zou daar over een visser zijn visstok gereden hebben tegen hoge snelheid. Andere moto maar met valse nummerplaat, mijn plaat dus.
Ik heb hemel en aarde moeten verzetten en bewijzen moeten verzamelen om niet voor de rechter moeten te verschijnen en na lange tijd hebben ze de zaak dan maar geklasseerd.
Ik kan u vertellen dat dit niet aangenaam was om als verdachte behandeld te worden. 😥Erg?
Niemand heeft gevraagd dat hij die wagen zou verkopen, maar iedereen verwacht wel dat de juiste nummerplaten op het voertuig hangen.
En of het dan een Corsa, een Polo of een 911 is, dat maakt geen verschil.Zelf al eens een ‘foute’ boete in de bus gekregen? Plezant is anders.
Waarschijnlijk niet hoor, dan zou niemand er iets om geven.
Maar nu is het een Porsche en dat valt wat meer op. 😉Moest ik in zijn geval zijn, deed ik er niets aan (desnoods andere nummerplaat aanvragen zodat ze de geparkeerde wagen niet zouden herkennen). Mensen praten toch altijd, en ook dit “nieuws” waait weer over. Daar verkocht ik echt mijn wagen niet voor. 😕
Eigenlijk erg dat die mens daarvoor zijn wagen moet verkopen. Zou dit ook het geval zijn moest dit met een Opel Astra ofzo gebeurd zijn?
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=dmf20141026_01343291
misschien wordt dit een koopje…? :engeltje:
[quote=”bzguy” post=182882]Hier een 996 met 997 kit (al staat er niet bij of het een 3.4 of 3.6 betreft, al denk ik een 3.4 gezien het bouwjaar) : 997 LookALike[/quote]
Geen handschoenkastje, dus zowiezo een 3.4 🙂
[quote=”bzguy” post=182882]
Zou DIT een koopje zijn ? Of zou motorherstel je sowieso een arm en been kosten ?[/quote]Een ploffer laten repareren zal je tussen de 8-10K kosten, dus een echt koopje is het dan niet meer.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.