Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

• Maker
    Discussie
  • KOOPJE! 😯

Zeldzame 928S 1986.
    Jammer genoeg geen handgeschakelde, maar nog steeds een zeldzame wagen voor een prijsje… 🙂
    Had ik de plaats ervoor… :think:

15 reacties aan het bekijken - 1,111 tot 1,125 (van in totaal 1,254)
    • tja, schade aan motor is zo algemeen en vage beschrijving. Dat hij hem zelf niet laat repareren is waarschijnlijk omdat hij weet wat er scheelt denk ik. Als je problemen hebt met motor is het eerst wat je doet naar een garage gaan neen? Daar krijg je goed of slecht nieuws en ik vrees dat dit slecht nieuws kan zijn.

Hier een 996 met 997 kit (al staat er niet bij of het een 3.4 of 3.6 betreft, al denk ik een 3.4 gezien het bouwjaar) : 997 LookALike

En hier een oude bekende : Rode 996 Cabriolet

Zou DIT een koopje zijn ? Of zou motorherstel je sowieso een arm en been kosten ?

Hij borduurt wel verder op een classic, maar dan met een modern accentje.

Wim

Uitzonderingen zullen er altijd zijn, en de kans dat een retro model is hoger als bij een standaard model. 💡

Er wordt , terecht overigens, wel eens gezegd dat moderne wagens geen “classic car” meer zullen worden, wel om 1 of andere reden heb ik het gevoel dat de 911 Targa wel is een uitzondering zou kunnen zijn. Das echt een overweldigend schoon machien. *luv

yeah, voorgevel eruit, living eruit en auto binnen. *luv *luv

ik moet die nooit hebben……ik zou niet rijden, ik zou continu het dak open en toe doen, want dat targa mechanisme is ubercool :wtf: :popcorn: :up: :applaus:

En toen waren ze al met vijf :first:
                    Ik droom van deze als daily, nu mijn bankrekening nog overtuigen :popcorn:

Ik ben fan! :first:

I know the feeling…. :bounce:

XXX

Luc, ik deel uw dromen… *luv

Deze week den diene gaan bekijken, daar krijg ik nu natte dromen van zé *luv *luv *luv , spijtig genoeg krijg ik ook nachtmerries van de prijs 😕 😕 😕
                            http://www.carreramotors.be/stock/vd_details.asp?strID=721433802

991targa4S.jpg

[quote=”luc993cabrio” post=182603]Euh 😕 😕 😕 , gaat over een 964 hé :salut: :salut: :salut:[/quote]

Juist. Was op die moment 993 aant spotten :mrgreen:

[quote=”Philip7″ post=182601] Een LHD in de UK verkopen lijkt me niet vanzelfsprekend. :think:[/quote]Dat komt vaker voor dan je denkt 😉

Euh 😕 😕 😕 , gaat over een 964 hé :salut: :salut: :salut:

15 reacties aan het bekijken - 1,111 tot 1,125 (van in totaal 1,254)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.