Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4
- Dit onderwerp bevat 1,254 reacties, 132 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 6 maanden geleden door david.
-
MakerDiscussie
-
24 september 2014 om 00:53
KOOPJE! 😯
Zeldzame 928S 1986.
Jammer genoeg geen handgeschakelde, maar nog steeds een zeldzame wagen voor een prijsje… 🙂
Had ik de plaats ervoor… :think: -
MakerDiscussie
-
Ben ik het volledig met Mart eens, als een een motor of bak inzit uit het zelfde bouwjaar of serie, heb ik er ook geen problemen mee.
Net wat Mart schrijft, als je hem wilt dan is matching bij de handelaar ineens veel geld waard, maar als je hem inruilt wordt er niet eens over gesproken.
Is trouwens maar een hype die een jaar of 6 geleden begonnen is, voor die tijd wisten we niet eens wat het betekende, en die kom ik nog regelmatig tegen. :popcorn:Maar laat het ons op marge houden, ook weer zo’n kreet van een paar jaar geleden en is zeer interessant voor particuliere, dus ook yolo mijn idee.
Gaat dan straks leuk worden als je een 996 met matching numbers zoekt. 😉
[quote=”Mart” post=181859]En dan kunnen we hier natuurlijk allemaal een beetje interessant doen natuurlijk, maar mijn auto ervaringen tot heden zijn: Als ik een auto moet kopen, betaal ik de hoofdprijs. En als ik een auto moet verkopen, krijg je er een paar pepernoten voor … whatever de matching is … :drink:[/quote]
+ 100
In vergelijking met een 924 turbo is er op circuit niet zoveel verschil in prestaties.
Omdat je op circuit toch zowiezo in de werkzone zit van de turbo.
Voor straatgebruik doet die supercharger gelijk mee dus daar zit een serieus verschil in vermogensafgifte.
Denk meer aan regularity rally met de vriendin.
Dit is echt een leuk ding tegenover een 924 turbo.
orginaliteit en waardebehoud tegenover fun en een leuke sound.Het technisch verhaal achter deze auto is best leuk
supercharger 924 🙂
http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-924-targa–82-88697728.htm
Een student ingenieur heeft hier op technisch vlak aardig wat in geïnvesteerd.
http://community.924forum.nl/showthread.php?t=750.
Omdat video’s meer zeggen dan foto’s:
Ding is echt technisch heel straf in elkaar gezet.
Enigste wat minder is: de lak en dat er achteraan nog trommels zitten.
Met deze set up ongeveer 160pk maar zou nog meer inzitten.Ga daar waarschijnlijk wel es naar gaan kijken.
Staat ook nog een bezoek aan een zeer gave rode 924 turbo op het programma.[quote=”bladerunner” post=181860]Lijkt mij niet verkeerd,
In de prachtkleur Nougatbraun, zeer zeldzame kleur :first:[/quote]
Zeer mooi ding zal eerder een echte liefhebber moeten vinden. In de 944 markt is dergelijke prijszetting niet echt iets dat snel voor een S gegeven wordt. Voor die prijs zou er wel een orginele achterkant op mogen.
Sterker nog, ik benijd de jongens die lekker kilometers maken en voor de beleving gaan. En geweldig als je door waardestijgingen tegen geringe totale kosten kan rijden, maar van het geldelijk gewin waarvoor de bolides worden gekocht, zakt m’n broek toch een beetje van af … :ass:
[quote=”Mart” post=181859]Als ik een auto moet kopen, betaal ik de hoofdprijs. En als ik een auto moet verkopen, krijg je er een paar pepernoten voor … whatever de matching is … :drink:[/quote]
En dan kunnen we hier natuurlijk allemaal een beetje interessant doen natuurlijk, maar mijn auto ervaringen tot heden zijn: Als ik een auto moet kopen, betaal ik de hoofdprijs. En als ik een auto moet verkopen, krijg je er een paar pepernoten voor … whatever de matching is … :drink:
Ik heb m’n bak gewisseld bij 85.000 km ongeveer, voor ene van 35.000 km, waarom, omdat we zo’n beetje de next day op de volgende vakantie moesten en ik niet kon wachten op de revisering van m’n eigen bak.
Was met die ouwe bak zonder 4 en 5 naar huis gekomen vanuit Italie, nou, doe mij dan maar een ‘jongere’ bak! :driver:
Ik vind het een beetje overdreven allemaal. En als je auto dan 30 jaar plu is, dan maakt het allemaal geen moer meer uit wat er allemaal aan mankeert (zie filmpje keuring onlnags), want dan het is een oude auto waar er nog maar een paar van rondrijden… :think:
Het gaat bij velen (daarom niet op dit forum) al lang niet meer over rijplezier maar wel over eventuele meerwaarde bij verkoop. Matching is dan the way to go.
Over die matching nummers. Wat hebben jullie liever dan, bijvoorbeeld een matching motor met 150.000 km op of een vervangen motor met 10.000 km op de teller, …, stel dat, voor hetzelfde geld dan he …
Wie wil er nog matching in dat geval?
[quote=”dirk l” post=181824]Ne 1970 2.2 T Targa voor 24 K ?????????
Korte nietszeggende beschrijving en 2 vage verre foto’s , vrees dat het een wrak is :think:
Btw; een ’70 2.2 T heeft geen 170 PK[/quote]in de adv staat 125Kw = 170Pk
als ik mij niet vergis heeft een 2.2T 125Pk kan dus evt vergissing zijn Kw Pkstaat: gaan kijken en dan weet je het…
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.