Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4
- Dit onderwerp bevat 1,254 reacties, 132 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 3 maanden geleden door david.
-
MakerDiscussie
-
24 september 2014 om 00:53
KOOPJE! 😯
Zeldzame 928S 1986.
Jammer genoeg geen handgeschakelde, maar nog steeds een zeldzame wagen voor een prijsje… 🙂
Had ik de plaats ervoor… :think: -
MakerDiscussie
-
http://www.2dehands.be/autos/porsche/914/porsche-914-4-1-7l-te-koop-228566874.html
Staat al zeer lang te koop, ziet er niet slecht uit, alleen maak ik mij bedenkingen betreffende de motor en bodem die is niet in dezelfde conditie als de rest.
Nu zie ik het hij staat nog in San Diego
Deze al iemand gaan bekijken?
Staat ook al tijdje te koop.
http://www.2dehands.be/autos/porsche/914/porsche-914-2-0-liter-motor-218556751.htmlEn opgesteld met een slechte automatische vertaler…..
Denk er net zo over als Rocco !Op de site ‘raceauto te koop’ is het zeer moeilijk/niet mogelijk de advertenties te verwijderen… kan een zeer oude adv zijn….
Wat zou er hier mis mee zijn?
Da ziet er een mean machine uit.
Juist spijtig dat de kinderen niet mee kunnen 😉Voor mannen met ballen deel 2…
Koopje? 14k voor een 996 Targa met de waterpomp te vervangen:
http://www.autokkazie.be/tweedehands-belgie/auto/porsche/911/porsche-911-targa-2002-occasie-668412Geteld dat ze een aankoopkeuring toestaan of voor iemand die iets kent van die motoren en de remedies:
http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=3&t=40763&hilit=resto+resto+modificatieNu het gaat me niet om gelijk te hebben, Order66 heeft een punt, de prijzen van klassieke porsches swingen de pan uit. Anderzijds kostte een 993 C4 nieuw indertijd ook snel 100.000 euro. Er zijn ook modellen waar je nu een veelvoud betaald van de originele prijs…
Ik ben vooral op zoek naar een 993 om er in te rijden, niet om er in te beleggen. Natuurlijk als er ne zot mij na 1 jaar 100.000 euro biedt voor ne wagen die ik 50.000 heb betaald dan denken we toch eens na…wat mij echter belangrijker is is dat hij niet daalt in waarde. Je gaat zowiezo elk jaar een paar duizend euro moeten uitgeven aan een klassieke porsche, dus elke prijsstijging is welkom maar 10.000 euro op een jaar is wel beetje zot.Voor de rest snap ik niet altijd het argument van originele lak…je moet eerlijk zijn, met je daily kar of je leasekar, als die een accidentje heeft of er rijdt een wagen langs je zijkant af dan laat je dat toch ook herspuiten…denk dat die Porsche bezitters dat indertijd ook deden hoor, ne 993 vinden waarvan de achter of voorbumper nog nooit herspoten is geweest is zeldzaam volgens mij en indien hij ook gebrukt is voor wat ie diende dan ziet de lak van zo’n wagen er na 20-25 jaar toch niet meer uit…geef mij dan maar een mooi uitgevoerde paintjob in originele kleur hoor…die patina kan me gestolen worden…
Leuke discussie… ik denk dat Roosenr gelijk heeft… bijgevolg heeft Order66 ongelijk. Mijn voornaamste argument, ik vind die km stand niet zo hoog. Een lage kmstand wekt wantrouwen op. Het is in de prijsklasses dat die vandaag worden aangeboden (>100k) dat volgens mij de bubbel zich aan het vormen is.
Rond de 40-50 k kan er een variatie van +10/15 of -10/15 opzitten. Maar dat is dan een bubbeltje waar we toch niet mogen van wakker liggen. If you can’t stand the heat, stay away from the fire… . En uiteindelijk is het nen oto om mee te rijden en om van het leven te genieten. Basta. Punt.
Je hebt gelijk hoor maar ik ben nu al meer als een jaar ah zoeken…en ze zijn op dat jaar bijna met 10.000 euro gestegen, de 964 nog erger zelfs. Vorig jaar zag ik er nog regelmatig staan onder de 40.000 maar ben vaak gaan kijken, die waren ook int verleden als eens herspoten en nog slecht ook of waren niet meer origineel of gewoon in slechte staat of slecht gemaakt na accident. Ik persoonlijk heb liever 1 die goed herspoten is dan ene die vol met kretsen en steenslag staat want een auto van 20 jaar oud waar je niets aan ziet da kan niet of hij moet amper gereden hebben maar dan zit je zowiezo boven de 100.000 euro te shoppen wat het model mij gewoon niet waard is. Ik kan nog langer wachten zoals ik vorig jaar dacht ma die strategie kost me nu 10.000 euro en denk niet dat de prijzen van plan zijn te dalen eerlijk gezegd, ze worden zotter en zotter…en wat de aantal kms betreft, die zijn heel normaal voor die leeftijd, zelfs wat ad lage kant, liever ene met 200.000km die gereden heeft en onderhouden is dan ene met 20.000km die 10 jaar stilgestaan heeft, dat is ook niet goed voor een wagen
Persoonlijk vind ik dit schandalige prijzen voor een wagen met zo’n hoog aantal kilometers. Gewoon volledig buiten proportie. Die arificiële prijzen gaan ook niet stand houden. Dan nog niet eens de originele lak. Wat een durf van deze verkopers.
[b][i]onnodige quote gewist.
Bij rechtstreeks antwoord gelieve niet te quoten, dit voor leesbaarheid draadje te behouden.[/i][/b]de print out sinds 2010 heb ik gezien ja, vond het maar summier geformuleerd, stond bijna overal klein onderhoud bij, eenmaal de remmen maar nergens bvb dat de bougies een keer vervangen waren of ophangrubbers. Nu dat wil niet altijd iets zeggen. De prijs is denk ik normaal, er zijn er die minder kosten maar dan zal je eindje verder moeten rijden in Frankrijk of Italië. Het voordeel van deze is dat hij wel weer strak id lak staat en dat jobje zou je bij een goedkoper exemplaar toch snel 10.000 euro kosten. We zullen zien na de testrit. Ik ga natuurlijk ook vragen of ik een porsche keuring mag laten doen id buurt bij een Porsche centrum..als dit niet kan is er mss toch meer ad hand… Aja het gordijntje achteraan de achtervleugel was ook gescheurd/verduurt maar dat heb ik nog al gezien….is een easy fix…
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.