Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

• Maker
    Discussie
  • KOOPJE! 😯

Zeldzame 928S 1986.
    Jammer genoeg geen handgeschakelde, maar nog steeds een zeldzame wagen voor een prijsje… 🙂
    Had ik de plaats ervoor… :think:

15 reacties aan het bekijken - 1,186 tot 1,200 (van in totaal 1,254)
  • Wim

Is met veel dingen, en als je die vooraf wist kon je met een frank de wereld rond. 😉

Heb ik nu buikpijn dat ik mijn 914 niet even heb bij gehouden :bounce: 8 jaar geleden praktisch geen interesse naar, nu gemakkelijk voor het dubbele te verkopen, deju toch.

Wim

Aha, daar waren 2 madness(en) 😳

Maar Birk, je wist toch wel wat dat woord betekende hè. :mrgreen:

Dus nu ook 912 madness, of te wel van de pot gerukte vraagprijzen. :bounce:

[quote=”Birk” post=181572]Hallo,
            Kun je even toelichten wat je bedoelt met ‘964 madness’?
            [/quote]

the madness de waanzinnigheid (v) ; het gekkenwerk ; de malligheid (v) ; de gekheid (v) ; de zinneloosheid (v) ; de krankzinnigheid (v) ; de uitzinnigheid (v) ; de waanzin ; de zotheid (v)
            madness verstandsverbijstering ; zinsverbijstering ; gekte
            :mrgreen:

Wim

Ik denk dat hij eerder de vraagprijs bedoeld voor de 912.

Hallo,
                Kun je even toelichten wat je bedoelt met ‘964 madness’?

Wim

Inderdaad 😯 waar gaat het naar toe.

[quote=”bully” post=181528]Maar wel verkocht vandaag….[/quote]

Jep, 964 madness…

die rotte van 21500 is ook verkocht en staat nu hier te koop

Maar wel verkocht vandaag….

inderdaad geen miniscule zaken op die 964, of toch zeker het vermelden waard.

Zo zie je maar, dat een foto niet veel zegt.

[quote=”de_koen” post=181426]klopt, maar bully, hoe weet jij dat :)[/quote]klikhierop en klikhierop……….. 😉

[quote=”Goof” post=181431]Hier de advertentie van de wagen op autotrader.nl. Staan een paar extra foto’s detailfoto’s met roest/schade aan zetel bij. Linkerflank blijkt ook al eens gespoten te zijn. Allemaal niet onoverkomelijk, maar zo rij je toch al niet voor niks als dit je stoort.[/quote]

pfoe, blij dat hij al gereserveerd was… :mrgreen:

“het stiksel van de bestuurdersstoel is wat losgelaten en de auto heeft een klein plekje op de raamstijl”

kan best zijn dat het verder een prima auto is, maar zet er dan toch zo geen minimaliserende zever bij…

raamstijl.jpg

stoel.jpg

met de marchandise die je reeds in de garage hebt staan, kan ik wel begrijpen dat er geen haast bij is 🙂

Die van 26500 met 300d km was dus al gereserveerd anders waren we zeker langs gegaan, ik begreep dat de koper vandaag langskwam met iemand met technische kennis…

Niet perse zoekende dat ik er morgen 1 moet hebben, ik heb al een SC 3.2 964-look en een carrera 3.2, maar wil evt wel een echte 964, dan bouw ik mijn SC om naar F-model…

afstand is geen probleem, gisteren hebben we +/-600km gereden
                                  paar weken nog naar Zuid Frankrijk gevlogen om naar 1 te gaan kijken…

15 reacties aan het bekijken - 1,186 tot 1,200 (van in totaal 1,254)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.