Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

• Maker
    Discussie
  • KOOPJE! 😯

Zeldzame 928S 1986.
    Jammer genoeg geen handgeschakelde, maar nog steeds een zeldzame wagen voor een prijsje… 🙂
    Had ik de plaats ervoor… :think:

15 reacties aan het bekijken - 1,201 tot 1,215 (van in totaal 1,254)
    • Hier de advertentie van de wagen op autotrader.nl. Staan een paar extra foto’s detailfoto’s met roest/schade aan zetel bij. Linkerflank blijkt ook al eens gespoten te zijn. Allemaal niet onoverkomelijk, maar zo rij je toch al niet voor niks als dit je stoort.

Dus jij bent nog zoekende?
        Is de bovenstaande 964 verkocht dan? Want ik zie hem nog online staan.
        Een prachtige wagen voor een zeeeer schappelijke prijs vind ik. Ga eens zien….300km is nu ook niet zo ver om de P van je leven te vinden.

klopt, aangezien die van 26500 met 300+km al gereserveerd was, zijn we eerst nog naar 1 van 21500 gaan zien, maar da was een rot wrak. Dan 2e maal (testrit+ op de brug) naar die witte usa 964 bij venemaclassics en die heeft mijn maat gekocht… Ik heb liever een donkere kleur op een 964

maar bully, hoe weet jij dat 🙂

Ik hoorde dat koen een andere heeft gekocht.

come one koen, we wachten, geen nieuws is goed nieuws zeker?

Wim

Ik zal voor je duimen Koen.

[quote=”bully” post=181280]klikhierop [/quote]

komt vanmorgen al iemand naar kijken, als hij niet verkocht is,gaan wij kijken vanmiddag 😉

Wim

[quote=”WES-RS” post=181312]

Wel een vette hardtop. Had ik nog nooit gezien. :D[/quote]

Ik had er ook zo eentje en van het forum hier nog iemand.
                    Is wel een heel gedoe voor in de winter, want je moet volledig de cabrio kap demonteren.

Jammer
                      Ik ga ze met de vw polo halen
                      Passe zal niet gaan.
                      Als ze niet passe verkoop ik ze maar terug door .
                      Is een mooie velg en zal wel te verkopen zijn :-).
                      Ze hebbe een goede prijs
                      vandaar dat ik ze ook niet ga late staan. 🙂

larsy: Eerst passen voor je ze koopt is dan de boodschap. :salut:

OT: Vragen staat vrij zeker? 🙄 Klik!
                        Wel een vette hardtop. Had ik nog nooit gezien. 😀

Deze velgen wil ik onder mijn 968
                          Gaan leggen .
                          (Wel opnieuw schuren en lakken)
                          Zaterdag ga ik ze kopen.
                          Hoop alleen dat ze op mijn wage passe

Ik heb vroeger 18″ turbo (993)velgen gehad op mijn 968 met banden 255.(en dat ging zonder probleem)
                          Weet de ET en breedte wel niet meer van toen ( ma dat zal toch ook wel 9 a 10 j zijn geweest !!?

Ik hoop dat deze nu ook gaan passen ze zijn 10j breed ET65 18″
                          Dan leg ik terug 255 achter

Dit zijn ze : http://m.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/porsche-onderdelen/m855436598-originele-porsche-sport-classic-ii-18-inch-velgen-winterband.html

Attachments:
                          • image_2014-10-07.jpg

wow, die staat strak!!!!!
                            Voor een zeer mooie prijs vind ik!

Deze Porsche heeft enorm van opties zoals gps, tv, radio, XENON, hard
                                kleur van de auto, airconditioning, zitje Waterkoker en vele andere !!!!

:mrgreen:

Krijg ol goesting om et goan ‘keiken’ 😀

15 reacties aan het bekijken - 1,201 tot 1,215 (van in totaal 1,254)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.