Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

• Maker
    Discussie
  • KOOPJE! 😯

Zeldzame 928S 1986.
    Jammer genoeg geen handgeschakelde, maar nog steeds een zeldzame wagen voor een prijsje… 🙂
    Had ik de plaats ervoor… :think:

9 reacties aan het bekijken - 1,246 tot 1,254 (van in totaal 1,254)
    • Het is thans altijd 8) de handgeschakelde die ge moet hebben

Het is thans de handgeschakelde die ge moet hebben als meest waardevol. In de loods waar mijn 924S stond tussen een 80 tal andere oldtimers stonden ook een 4 tal 928’s maar enkel op de handgeschakelde is een bod gedaan en ook opgehaald toen ik die van mij ging ophalen.

En we gaan verder in deel 4…

Deel 3 is HIER te vinden

zalige wagen zo een 928.
            Handgeschakeld ben ik 2 jaar terug es gaan testrijden rijdt zeer goed.
            Het karakter van de wagen vraagt eigenlijk wel een automaat.
            Qua onderhoud zijn ze wel “iets” duurder dan een 924S 🙂
            Maar die sound,mhhhh
            Een luxe gt cruiser, hoog benzineverbruik, hoge onderhoudskosten maar wat een plaatje.
            Kan je qua rijervaring vergelijken met een mercedes sec met wat tabasco over gegoten.

join the shark club 😀

Ik zie ook niet direct een probleem met de km-stand.
                Is ook het allerlaatste waar ik een wagen voor zou laten staan (bij een DD ligt het een beetje anders).
                Serieus aan het overwegen om eens een kijkje te gaan nemen… :think:

Hangt weer af van hoe ermee gereden is? Normaal moet die een 400d aankunnen en vermits de meeste maar een paar duizend kilometer per jaar doen omdat het anders wel heel kostelijk kan worden in gebruik zie ik geen probleem met die kilometerstand.

het is toch een mooie zelle, ik hou ook van ronde kontjes. Zijn dat niet veel km’s wes?

[quote=”Rufie” post=179560]Heb horen zeggen dat 996’en rapper verkocht geraken dan 997 omdat de prijs aantrekkelijker is, maar denk dat sommigen dat hier wel zullen tegenspreken :-)[/quote]
                      Is toch normaal: ze zijn goedkoper dus bereikbaar voor groter publiek dus geraken ze gemakkelijker verkocht. Is zo een beetje zoals de huizen: een goedkope rijwoning zal rapper verkocht worden dan een villa van 2mio.

9 reacties aan het bekijken - 1,246 tot 1,254 (van in totaal 1,254)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.