Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…
- Dit onderwerp bevat 1,207 reacties, 97 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 8 maanden geleden door Bart.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Iemand deze al bekeken?
Zou om een 911 van ’78 gaan omgebouwd naar 964 met nieuwe 3.2 liter motor in, waarmee al 75k km gereden is.
Net iets te veel gewijzigd? Lijkt me dan hoe dan ook te duur, met al die aanpassingen, niet?..[quote=”Gette” post=120975]Sc in “Etat concours” kost volgens RS Mag. 32K euro
Deze ziet er geen concours wagen uit, daarvoor moet je de mijne hebben :lol:[/quote]
een +1 (voorzichtig)Ik zag het ook staan Koen,maar lijkt mij stug dat hij dat of meer ervoor gekregen heeft.
Meestal is het op dat punt einde liquide middelen.Kleine toelichting: is gewoon verkeerd begonnen aan de resto, normaal zorg je eerst dat de carrosserie in orde is, en daarna ga je kijken wat je kunt hergebruiken of nodig hebt tijdens de opbouw, en zo bouw je geleidelijk de auto af.
Maar als ik het nu zie, zit er van ophanging al alles onder, en probeer dan meer een mooi project af te leveren als carrosserie werker/spuiter.Ik weet wat de stukken kosten voor een 356, en door dit allemaal al op voorhand te kopen gaat het snel met de euro’s.
Wilt dan nu wel de nieuw prijs terug voor alle stukken die hij gekocht heeft en aankoop auto, maar probeer maar eens iets nieuw te verkopen voor dezelfde prijs als wat jij ervoor betaald hebt.
[quote=”cabrio wim” post=121579][quote=”WES-RS” post=121573]Het was dus werkelijk een koopje. ;)[/quote]
Aan zoiets moet je inderdaad rond de 20 á 22,5K denken.
Doe daar nog een 8K bij aan carrosseriewerken en spuiten, zelf opbouwen als je handig bent, en je hebt inderdaad een koopje. :idea:[/quote]Nochthans kon je pas bieden vanaf 30.000€ dus het was dan toch niet echt zo’n koopje ?
Heb even gekeken, maar zoals je weet kom ik daar niet meer 😳 en Timo af en toe voor de mail.
Rode is ook niet slecht, alleen jammer van de transsport schade.[quote=”cabrio wim” post=121577]
Is hij naar een bekende dan omdat je dit weet.[/quote]Geen idee Wim. klikhierop Richard356 is aan het zoeken, en daar was deze al langs gekomen, vandaar….[quote=”WES-RS” post=121573]Het was dus werkelijk een koopje. ;)[/quote]
Aan zoiets moet je inderdaad rond de 20 á 22,5K denken.
Doe daar nog een 8K bij aan carrosseriewerken en spuiten, zelf opbouwen als je handig bent, en je hebt inderdaad een koopje. 💡[quote=”bully” post=121572]Is twee maanden geleden al verkocht Wim.[/quote]
Lekker dan om de advertentie dan te laten staan. :bounce:
Denk je iets leuk te vinden, en dan heb je dit weer.
Maar gelukkig hebben we jou voor dit soort dingen mede te delen. :first:Is hij naar een bekende dan omdat je dit weet.
Hier hebben we er weer eentje met enkel carrosserie werk, dus kan een koopje zijn als het waar is wat hij schrijft.
[quote=”S2″ post=121510]Vond niet onmiddellijk een Bob-de-bouwer topic, maar gezien de bouwsels hierboven vond ik deze “prachtige” Boxster hier ook wel passen
http://nl.kapaza.be/vlaams-brabant/porsche-boxter-2-5-uitstekende-staat-71302280.htm%5B/quote%5D
Prachtig en pure klasse 😀
Jammer dat het afwerkingsdetail vergeten werd: Grote stickers “Trans Am” :relaxman:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.