Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Een rubriek die we vroeger hadden en erg leuk was .
      Komen jullie een koopje of rariteit tegen , plaats ze hier .
      Wie weet iets hier net iemand op zoek naar die wagen .
      Zo heb ik bvb mijn Daily gekocht van een lid hier .

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 1,207)
      • Knappe strijkplank 😀

S2

Vond niet onmiddellijk een Bob-de-bouwer topic, maar gezien de bouwsels hierboven vond ik deze “prachtige” Boxster hier ook wel passen

http://nl.kapaza.be/vlaams-brabant/porsche-boxter-2-5-uitstekende-staat-71302280.htm

S2

Als je er recht achter staat valt het nog wel mee, maar van zodra je iets van het profiel ziet, doen je ogen pijn.

Ik denk dat de eigenaar het zelf ook wel weet, vandaar zijn nadruk op de achterzijde 🙂

Voor net dat beetje meer klasse! :first: :happy:

PB

Ik vond de houten speakeromlijsting nog zo mooi. :happy:

60.000€ voor een naar 997 omgebouwde 996 ?
                  Als het nu nog een 997 was zou ik er nog mee kunnen leven .

idd lelijk, hoe kunt ge zoiets doen :bounce:

Had ik ook net gezien Cedric. :up:

Wat een hondslelijk gedrocht! :puke:

[quote=”Funny” post=121300]Ja Cedric je wou ons ook volgen he ! 😉
                          De motor van een 996 turbo en zelf 997 turbo mk1 zijn bulletproof ![/quote]

Idd bulletproof. Als basis het 964 blok

mijn laatste boxster zat bij rustig rijden op 8.5l :up:

[quote=”Funny” post=121300]Ja Cedric je wou ons ook volgen he ! 😉
                              De motor van een 996 turbo en zelf 997 turbo mk1 zijn bulletproof ![/quote]

Haha ja idd, en was behoorlijk lastig met die tiptronic :sleep:

De groene jongens zijn bezig over hun verbruik….. 😛

Mijne 4S op 11,8 gemiddeld :applaus:

PB

Onze Boxster staat op 12.8L gemiddeld. :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 1,207)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.