Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Een rubriek die we vroeger hadden en erg leuk was .
      Komen jullie een koopje of rariteit tegen , plaats ze hier .
      Wie weet iets hier net iemand op zoek naar die wagen .
      Zo heb ik bvb mijn Daily gekocht van een lid hier .

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 1,207)
      • Ja Cedric je wou ons ook volgen he ! 😉
        De motor van een 996 turbo en zelf 997 turbo mk1 zijn bulletproof !

[quote=”Mushroom” post=121240]Great minds think alike! :coolness:
          Maareuh, wat is’t verbruik van zo’n Turbo’ke?? :oops:[/quote]

Ik zat op een 14L normaal rijgedrag. Eens een polderritje gedaan met Funny en Pascal4S dan zat ik op 26L 😆

Erg dat die weg MOET, wie zoiets zoekt kan geen beter mechanische basis vinden ❗

jammer onze bekende.
              🙁

ziet er ook een koopje uit voor wie zoekt
                http://nl.kapaza.be/vi/71270323.htm

Great minds think alike! :coolness:
                  Maareuh, wat is’t verbruik van zo’n Turbo’ke?? 😳

PB

Of is de 4S niks voor de Wes? kan jij voor de Turbo gaan. :coolness:
                    Heeft net nieuwe cats, een onderhoud, koppeling is vervangen,
                    er komen nieuwe schijven en blokken op rondom rond.

Maak hem een prijske He can’t refuse…

[quote=”plumber” post=121194]Mush, verkoop uw oud ijzer en koop dit.
                      Kunt ge mij misschien eens inhalen :mrgreen:[/quote]
                      Zie gij maar eerst dat uw krel start! :coolness: :happydance: :happy:

[quote=”Funny” post=121202]Tot je bij die handelaar aankomt en blijkt dat de wagen een nieuwe motor heeft en sedert dat ogenblik 27000 km heeft gereden .
                        Hoeft niet noodzakelijk een minwaarde te zijn . ;)[/quote]

aan de staat te zien denk ik niet, en dan heb je nog het onderhoudsboekje. Kan een duplicaat zijn natuurlijk…

Mijne had 60K en ook 35000 dus is die prijs goed voor iemand die er snel van af wilt. We zijn immers al een jaar verder en de prijzen blijven maar zakken.

Tot je bij die handelaar aankomt en blijkt dat de wagen een nieuwe motor heeft en sedert dat ogenblik 27000 km heeft gereden .
                          Hoeft niet noodzakelijk een minwaarde te zijn . 😉

heeft er iemand nog 35000€ opzij staan die ik effe mag lenen? 😀

Mush, verkoop uw oud ijzer en koop dit.
                              Kunt ge mij misschien eens inhalen :mrgreen:

[quote=”plumber” post=121191]Amaai, ne 996 turbo met 27.000 km voor 35.000€…[/quote]
                                En handbak
                                En jaar garantie
                                En groot onderhoud gehad

Amaai, ne 996 turbo met 27.000 km voor 35.000€…

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 1,207)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.