Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Een rubriek die we vroeger hadden en erg leuk was .
      Komen jullie een koopje of rariteit tegen , plaats ze hier .
      Wie weet iets hier net iemand op zoek naar die wagen .
      Zo heb ik bvb mijn Daily gekocht van een lid hier .

15 reacties aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 1,207)
      • Als ik voor 200€ van mijn 4cil een 6pitter kan maken, kon ik dat toch niet laten liggen :happy:

Niets meer te zien . 😳

Wim

Advertentie is al weg.

[quote=”911-lover” post=121167]
              Alleen zullen ze het nog niet gezien hebben .[/quote]

Inmiddels wel – advertentie is (voor mij) onvindbaar :coolness:

Voedsel & boorddocumenten: nooit weggooien !

Hier normaal gezien ook Wim .
                  Alleen zullen ze het nog niet gezien hebben .

Wim

Dat mag inderdaad niet, want dit noemen ze omkatten van een auto die het in werkelijkheid niet is.
                    Dus je hebt een 914/4, las dit erin en met aanpassingen zou je dan gelijk een 914/6 hebben die stukken duurder is dan een 914/4

Als je dit zou aanbieden in Nederland op een verkoopsite, staan ze gelijk aan je deur denk ik.

Maar ja, zo weet ik ook een niet originele 2.7Rs rijden, die dat helemaal niet van oorsprong was, en is ook op deze manier gedaan.

lijkt me straf als dit zou mogen

http://nl.kapaza.be/limburg/porsche-914-71253779.htm

Kan en mag dit ?

En dan het stuk waar het chassisnummer op staat… Van een 914 staat dit op de R-voorvleugel. Lijkt me niet echt een stuk daaruit…

Kleur vind ik wel oke van die 964, Tiptronic daarentegen :bounce: :bounce: :bounce:

Sc in “Etat concours” kost volgens RS Mag. 32K euro

Deze ziet er geen concours wagen uit, daarvoor moet je de mijne hebben 😆

1000 km nadat ie al eens rond is geweest 💡

Die Sc bij Vandenberghe waarschijnlijk enkele nullen vergeten bij de kilometerstand .
                                Maar opgelet de auto rookt niet . 😉

[quote=”PatrickB” post=120957]Olaf, dat is omdat Mush al zou oud is, dat hij die nog nieuw heeft zien bollen. :happydance:[/quote]

Iedereen met een rijbewijs heeft die nog nieuw zien bollen

PB

Olaf, dat is omdat Mush al zou oud is, dat hij die nog nieuw heeft zien bollen. :happydance:

15 reacties aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 1,207)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.