Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Een rubriek die we vroeger hadden en erg leuk was .
      Komen jullie een koopje of rariteit tegen , plaats ze hier .
      Wie weet iets hier net iemand op zoek naar die wagen .
      Zo heb ik bvb mijn Daily gekocht van een lid hier .

15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 1,207)
      • [quote=”Mushroom” post=120936]Allez, dan had ik toch gelijk met de 993 velgen! :happydance: [/quote]

Tja, ik had nog niet een 993 in de winter gezien :mrgreen:

Langs de andere kant is het wel niet de eerste de beste waar hij te koop staat, dus gekloot ga je daar nooit zijn.

gezien de gebruikerssporen op de passagierszetel lijkt het me straf dat er slechts 1000km mee is gereden sinds 1979

PB

Dat is idd de “allez ja” die er aan vast zal hangen. 😎

Allez, dan had ik toch gelijk met de 993 velgen! :happydance:
                Die SC is peanuts als hij effectief maar 1000 km heeft, maar ik hoor zo het verhaal al: “Ja, een revisie gebeurd en sindsdien maar 1000 km, etc.., blablabla…”

I stand corrected, is idd 993 16 inch.
                  Dit is de 964 16 inch CUP: http://forums.pelicanparts.com/uploads13/OEM+964+wheel1216884984.jpg

Niemand geen SC ke kopen met 1000 km op de teller tegen een vriendenprijske ?

🙄 click meh baby !!

S2

Oops, te laat, dit vond ik 😉

Cup Design 93 Winterrad:

993.362.114.00

Zijn originele 964 velgen; de CUP 1 16″. Komen na de design ‘9O velgen. Werden a vrij snel opgevolgd door de 17″ Cup velgen, die veel mooier zijn (IMHO)
                        993 heeft de CUP 2

‘t Kleur is zeker mee te leven, maar ik kan me voorstellen dat’t niet voor iedereen is :popcorn:
                          Persoonlijk zou’k er een stel BBS’en onder schuiven met ‘t hart in ‘t zwart :coolness:
                          Welke velgen zijn dit dan?
                          Of zijn dit de -slik- originele 16″ Boxster velgen??? :sarcastisch

Mush wou bijna net het zelfde schrijven als jij .Van dat kleur hou ik wel .

Kleur vind ik OK, maar ben bang dat de kleur van het interieur mij niet aan staat

Velgen zijn volgens mij (ook) niet van een 993, Mushroom 😉

Zelfs met originele CUP I velgen is deze tiptronic MI geen koopje :popcorn:

Waarom? 😕
                                Toch niet voor die (oncontroleerbare) 103.000 km?
                                Verder is het een kleur waar je moet van houden en staan er 993-velgen op.
                                ‘t Is dan ook nog eens een Tiptronic :puke:

Mèh, niks voor mij 😉

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=227856740&sbs=ListEne

Voor heren die een 964 zoeken denk ik eerlijk gezegd dat dit een topperke is!!!
                                  Moest ik nog 28500 euro in de kast hebben liggen ging ik er vandaag nog naar kijken 😐

964 groen“>964 blauw

Wel OPC verkoop en dus duurder

15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 1,207)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.