Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Een rubriek die we vroeger hadden en erg leuk was .
      Komen jullie een koopje of rariteit tegen , plaats ze hier .
      Wie weet iets hier net iemand op zoek naar die wagen .
      Zo heb ik bvb mijn Daily gekocht van een lid hier .

15 reacties aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 1,207)
      • Die 964 targa vind ik toch iets hebben !

[quote=”Maarten R” post=120224]Rechts gestuurd is toch meestal een stuk minder waard?
          Kan je dat trouwens ombouwen?[/quote]
          Dit is mogelijk maar gaat wel wat kosten !We hebben het dan nog niet over de minwaarde van de wagen gehad !

Rechts gestuurd is toch meestal een stuk minder waard?
            Kan je dat trouwens ombouwen?

Op wat wacht je Bart ,is een koopje .

De markt zit echt wel op z’n gat…
                Zoiets ging een paar maand geleden nog 35.000….

Click

[quote=”PatrickB” post=119661]Is nog waar ook. :coolness:
                  Gisteren eindelijk The Misses nog eens aan de lijn gehad,
                  vraagt ze toch wel hoe het met haar P’ke is zekers. 😉

Dus ja, ik kon het weer uitleggen dat haar verse bumper na 3 weken weer binnen mag ter herstelling. :what:[/quote]

fauwtaus or it didnt happen :mrgreen: you wisch :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Idd, moet een coupé zijn, thx for looking though! 😉

Ik denk dat Mush liever een coupe wil .

@mush ,hier een P waar ook groen in zit
                        http://nl.kapaza.be/vi/71096106.htm

S2

987 voor minder dan 20k.

PB

Is nog waar ook. :coolness:
                              Gisteren eindelijk The Misses nog eens aan de lijn gehad,
                              vraagt ze toch wel hoe het met haar P’ke is zekers. 😉

Dus ja, ik kon het weer uitleggen dat haar verse bumper na 3 weken weer binnen mag ter herstelling. :what:

[quote=”Funny” post=119657]Dat hij er 2 wil kopen begrijp ik ,er zal dan altijd wel een rijklaar zijn . :happydance:[/quote]
                                Eentje om mee te rijden en eentje voor onderdelen.
                                Een voorbumper, een recht chassis, een as die niet afgebroken is… altijd handig om wat stukken liggen te hebben :happydance:

Luc de zelfde als bij Vdb maar dan voor de helft van de prijs ! Of 2 voor de prijs van 1 bij Vdb !

Wist niet dat Heer PatrickB op zoek was naar een 3.2 !Laat staan dat hij er 2 wil kopen . 😉

Dat hij er 2 wil kopen begrijp ik ,er zal dan altijd wel een rijklaar zijn . :happydance:

15 reacties aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 1,207)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.