Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

• Maker
    Discussie
  • Een rubriek die we vroeger hadden en erg leuk was .
    Komen jullie een koopje of rariteit tegen , plaats ze hier .
    Wie weet iets hier net iemand op zoek naar die wagen .
    Zo heb ik bvb mijn Daily gekocht van een lid hier .

15 reacties aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 1,207)
    • Vandaag de 2 964’s (ne C2 en C4)gaan bekijken die bij Vandenberghe in Latem staan, gewoon om eens te kijken hoe volgens hun site ne perfecte 964 er uitziet. :coolness: :coolness: :coolness:
      Moet zeggen zijn de 2 mooiste die ik al tegen gekomen ben :respect2: :respect2: :respect2: , prijzen zijn er dan spijtig genoeg ook naar.
      Weet nu naar wat ik op zoek kan gaan. :popcorn: :popcorn: :popcorn:

Blijkbaar al gereserveerd. Koopje als die goed zijn!

[quote=”luc993cabrio” post=119583]
            Voorheen ne Tiptronic, nu omgebouwd naar handgeschakeld! :think: :think: :think: [/quote]

Kostbare ingreep …

Inderdaad een beetje verdacht :coolness:

Porsche Boxster 2,5 GT3 Carbon F1 Schaltung
                13679.79 €
                KLIK

1558669506.jpg

Zet deze net bij mush z’n topic. klikhierop Zie dat Olaf al heeft geboden 😉

[quote=”Funny” post=119317]Luc ik vrees dat je de 964 zal laten staan . :oops:[/quote]

Kwrees dat ge gelijk hebt Bart :wtf: :wtf: :wtf: is echt ne 964 voor wie het nie kan schelen hoe hij er uit ziet of wat er mee gebeurt is, daarom ook de lage prijs (21000€) zei de verkoper waarvoor ze hem wegdoen.

Heb deze ook gaan bekijken vandaag :coolness: :coolness: :coolness:
                    http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=226564907&cd=634938472350000000&asrc=st
                    Reed behoorlijk goed en met de verlaagde vering stuurde hij ook strak, behoorlijke goede staat ook van de wagen, lak, interieur en dergelijke. Volledige onderhoudshistoriek.
                    Minpunten voor mij:
                    Voorheen ne Tiptronic, nu omgebouwd naar handgeschakeld! :think: :think: :think:
                    Lekte ook wat olie en had volgens mij ne behoorlijke klapper gehad achteraan links :what: :what: :what:

Wel 1 jaar garantie op alles :respect2: :respect2: :respect2:

boxster te koop(klik) aan scherpe prijs …
                      tot je merkt dat achteraan het 3de remlicht en de ingebouwde spoilert ontbreken
                      wat zou daarvan het nut zijn :think: bij de owdie TT hebben ze er juist een lip op moeten zetten voor de stabiliteit ❓

Mss juist wel als je de 964 (ook) als DD gaat gebruiken 😉

Voor een DD kan een automaat wel leuk zijn. In een 964 wil je dat echt niet

PB

Tussen het schakelen door, heb je alle tijd om de traagheid der dingen nog een keertje
                            op DVD te bekijken, hem te gaan waarderen én een recensie te schrijven op IDMb. :mrgreen:

Wat is er eigenlijk mis met een automaat?

Ik heb nu recent voor het eerst een daily BMW met automaat, dit is toch zalig rijden. :music:

Toen ik vorige zomer mijn roadtrip deed met de P heb ik toch dikwijls gedacht aan een automaat als we rustig aan’t cruisen waren. Anderzijds, op de Nurnburgring, was het schakelen dan weer onontbeerlijk. :driver:

[quote=”bladerunner” post=119528]Iemand deze al gezien, lijkt me zeer netjes. Misschien spijtig dat het een automaat betreft maar so what? :driver:

http://nl.kapaza.be/west-vlaanderen/porsche-964-911-70921557.htm%5B/quote%5D

Merk en model: Porsche, 911 Carrera 2 Targa 😯

[quote=”Mushroom” post=119536]Er werd mij gisteren op gewezen 😛
                                  Ik had ‘m nog niet gezien maar ik filter er dan ook altijd de “automatiquen” van tussen :mrgreen:[/quote]

Dat noemt men ook een automatisme, hé Mush :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 1,207)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.