Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

• Maker
    Discussie
  • Een rubriek die we vroeger hadden en erg leuk was .
    Komen jullie een koopje of rariteit tegen , plaats ze hier .
    Wie weet iets hier net iemand op zoek naar die wagen .
    Zo heb ik bvb mijn Daily gekocht van een lid hier .

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 1,207)
  • S2

Volledige historiek bij een OPC, even gaan kijken en een belletje naar het OPC en je weet meer. Ik zou hem niet onmiddellijk afschrijven.

Zit wel nog redelijk wat BIV op en dat zal wel wat kopers afschrikken, het verschil met een 2.7 is toch wel groot.

Die cayman is too good to be true…

[quote=”S2″ post=124267]Is inderdaad een super koopje hé, mocht de Boxster verkocht zijn, stond ik daar al lang :)[/quote]
          +1

Dit ziet er een heel mooie correcte Cayman S uit ,scherpe prijs.

IVM die blauwe US targa

Blijken wel geen matching numbers te zijn, motor zou goed lopen maar wegens defecte (verduurde) benzineleidingen kan hij hem niet laten draaien.
                Geen idee of de boite of koppeling dan nog oké is
                Als je dan al kosten aan de motor en die mechanische injectie hebt kan het wel oplopen…

Wagen staat in Tilburg, vreemd dat hij niet te koop staat in NL dan?

S2

Is inderdaad een super koopje hé, mocht de Boxster verkocht zijn, stond ik daar al lang 🙂

Cayman S

Iemand? WES…..?

Het enige wat ik niet snap: hadden de US targa’s van modeljaar 72 en later geen 915 boite ?

Ik denk ook dat je geen E/T meer zal vinden aan die prijs, en al zeker niet met draaiende motor, de pompen en injectie zijn pokkeduur om in orde te laten zetten… en dan is er uiteraard het olklappe verhaal… moest ik het budget hebben, en een targa zoeken,ik zou eigenlijk niet twijfelen, ook al hebben de huidige eigenaren hem voor véél minder gekocht… Waar ik zelfs niet van wakker zou liggen, de zon mag schijnen voor iedereen 😉 Wagen komt kort voorbij in RSPN magazine voor de opmerkzame medelezers 😉

Wim

Er staat toch duidelijk beslist geen roest en laswerk, en dat is ook te controleren.

Prijs zal nog wel iets onderhandelbaar zijn, en als hij zo is zo hij hem omschrijft, dan is dat in mijn ogen niet te duur.

Ga er maar eens eentje zoeken, dan zul je zien dat voor dat geld heel wat minder gaat aantreffen.

Wat mij betreft is dit project te duur…
                            Begin hem maar eens terug te herlakken! Voor je het weet zit je weer op bloot metaal & ben je stukken aan het inlassen!

Er staan wat Ölklappe’s op Mobile.de :coolness:

Prijs voor een matige is toch wel ergens tussen de 25 en 30 K – en dat loopt erg hard op naarmate ze er beter uit zien :wtf:

Ik denk wel dat je goed moet realiseren waar je aan begint – als je een project in delen koopt.

MI beter een gehele te kopen waaraan je zelf nog helemaal moet beginnen .. dan weet je dat alles er bij zit, waar het vanaf komt en waar het later weer op moet …..

[quote=”911_NL” post=124145][quote=”stefx911″ post=124141]Kent iemand deze?

Ben van plan er eens naar te gaan kijken…[/quote]

Wat is de waarde van zo’n ding in opgebouwde toestand ❓ :idea:[/quote]

Ik vermoed dat we dan weer het olieklepje verhaal gaan boven halen… 😉

[quote=”stefx911″ post=124141]Kent iemand deze?

Ben van plan er eens naar te gaan kijken…[/quote]

Wat is de waarde van zo’n ding in opgebouwde toestand ❓ 💡

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 1,207)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.