Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

• Maker
    Discussie
  • Een rubriek die we vroeger hadden en erg leuk was .
    Komen jullie een koopje of rariteit tegen , plaats ze hier .
    Wie weet iets hier net iemand op zoek naar die wagen .
    Zo heb ik bvb mijn Daily gekocht van een lid hier .

15 reacties aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 1,207)
    • idd schaduwlijntje van de zon, maar die mannen fixeren zich zo op de details hé 😆

Ik moest echt 2 keer kijken voor ik zag dat het gezichtsbedrog was! 😀

[quote=”Mushroom” post=119016] ik zie graag foto’s van Porschkes in de sneeuw, alleen niet in zoekertjes. Voer voor psychiaters zeker? :engeltje:[/quote]Geeft niets mush, we hebben allemaal zo ons dingetjes :coolness:

Idd, als ik die ad bekijk heb ik zin om een bepaalde groene te gaan halen :coolness:
            En nog eens: doe aub die spoiler dicht als je foto’s neemt. Komt zo Johnny over en het lijkt echt nergens op. Als ik zo eentje zie denk ik altijd “ombouw”.

BTW, en voor de goede orde: ik zie graag foto’s van Porschkes in de sneeuw, alleen niet in zoekertjes. Voer voor psychiaters zeker? :engeltje:

Half Stof – Half Leer
              Mega Km-Stand
              Achterruit-wisser + Arm ontbreekt
              Geen uitgebreid verhaal in de advertentie over de algehele staat van deze 964 ..

Voor die vr.pr. nodigt het niet echt uit om te gaan kijken :popcorn:

[quote=”Mushroom” post=119003]Euhm… op die foto’s kan ik de staat van de banden niet zien hoor. ‘t Enige wat ik zie is dat je je op één van die foto’s gemakkelijk kan vergissen door de stand van de zon en dat je in eerste instantie denkt dat de banden plat staan. Is het misschien dat dat je bedoelt? 8)[/quote]

Ja idd, is net fotoshop :sarcastisch

[quote=”Mushroom” post=119003]Euhm… op die foto’s kan ik de staat van de banden niet zien hoor. ‘t Enige wat ik zie is dat je je op één van die foto’s gemakkelijk kan vergissen door de stand van de zon en dat je in eerste instantie denkt dat de banden plat staan. Is het misschien dat dat je bedoelt? 8)[/quote]
                  Ik had het inderdaad over de 2 lekke banden (dacht ik toch )

[quote=”Mushroom” post=118705]
                    Iets dat (durf ik het zeggen?) nog mooier is dan die van Sigrid! :happydance:
                    [/quote]

Gevonden…

Zo lang je maar niet zegt dat ik een 996 moet kopen, kan je bij mij alles naar m’n hoofd smijten.
                    Ik bijt wel van me af

@ Bart B, als ik het geld had ging ik voor die 912, maar ja, die heb jij al.

De groene :coolness:
                      Ik zou er nog eens wat moeite voor doen.

@ Bart F, wat heb jij nou weer op het oog?

[quote=”911_NL” post=118773]

C2 is voor lieden die kruipolie tanken :mrgreen:[/quote]

Zoek je ruzie
                        Ben ik heel goed in zoals je weet…..

Euhm… op die foto’s kan ik de staat van de banden niet zien hoor. ‘t Enige wat ik zie is dat je je op één van die foto’s gemakkelijk kan vergissen door de stand van de zon en dat je in eerste instantie denkt dat de banden plat staan. Is het misschien dat dat je bedoelt? 8)

Als zijn banden er al 348000 km opzitten kan er niet veel meer van overschieten hè Cedric :salut: :popcorn:

http://nl.kapaza.be/antwerpen/porche-911-carrera-4-70805885.htm

“voor de echte liefhebber” Blijkbaar was hij zelf niet echt een liefhebber, zie die banden eens… :wtf: 😆

quote]

Slate Grey; DE kleur voor een 964, maar dan wel met zwart interieur… en turbo zetels als het even kan ;-)[/quote]

misschien moet je toch eens bij Johan (Dekens) gaan kijken, die heeft een mooie 964 (C4) staan met die specificaties (ben niet 100% zeker dat het Slate Grey is)

PB

[quote=”de zwarte pijl” post=118900]
                                  blijven zoeken mush :think: ,je zal wel met de tijd op een goeie vallen :happydance: ,je hebt geen geduld :bounce: ,onderhoudsboekje is toch belangrijk hoor en verdere historiek,facturen,deze waren bij de mijne aanwezig :coolness:[/quote]

Natuurlijk altijd makkelijk als je papier bij de hand hebt om der onder te leggen
                                  als hij begint te lekken. :mrgreen: :happy: :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 1,207)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.