Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…
- Dit onderwerp bevat 1,207 reacties, 97 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 11 maanden geleden door Bart.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”Naciremus” post=118889]
Geen Z-platen, maar waarom niet op een trailer wegbrengen?
Mijn Thule trailer is daar vb. ideaal voor, kipt hydraulisch en kan je zo oprijden.[/quote]
Bedankt voor ‘t aanbod maar ik ga de moeite er niet voor doen.
Had hij origineel Tännengrün geweest waarschijnlijk wel, maar nu is’t een herspoten 964.
Daarbij, ik vind de verkoper wel ne gemakkelijke, hij wil particulier geld maar een wagen particulier verkopen zonder keuring mag/kan eigenlijk niet hé? Ik zou ook de eerste niet zijn die naar de keuring gaat en daar te horen krijgt dat er problemen zijn met ‘t chassisnummer en de wagen daar kan achterlaten.
Nee nee, veel te veel onduidelijkheid en da’s nooit goed.Als je de verkoper dat dan allemaal probeert duidelijk te maken dan is’t antwoord: Ja maa, da’s ne goeien auto! Hij heeft nog nooit in panne gestaan!!
Ja, dat kan goed zijn, maar dat neemt niet weg dat er binnen 5 minuten de motor kan onderuit liggen hé?
Dus hij verkoopt (zoals elke particulier) een auto die nooit in panne gaat vallen (zijn redenering volgend van “hij heeft nog nooit in panne gestaan”) en ik denk er dan net ietsje anders over :coolness:
964’s zijn hier blijkbaar plots wel gewild… GROOT GELIJK!
Wat een knap ding! 😯 Wel jammer dat je er van weg moet stappen, maar je hebt gelijk, wie weet wat voor “problemen” er boven water gaan komen. Tenslotte staat de wagen ook al een tijdje stil. Blijven verder zoeken! 🙂
[quote=”Mushroom” post=118868]
Iemand Z-platen teveel voor een namiddag? :coolness: :think:[/quote]Geen Z-platen, maar waarom niet op een trailer wegbrengen?
Mijn Thule trailer is daar vb. ideaal voor, kipt hydraulisch en kan je zo oprijden.[quote=”Mushroom” post=118886]
En het feit dat ik de foto “gelost” heb waardoor Cedric zijn speurwerk iets opgeleverd heeft :applaus: geeft aan dat ik er -echt wel met pijn in het hart- ga van wegstappen, alhoewel ‘t één van de mooiste 964’en is die ik ooit gezien heb.
[/quote]Had gisteren al een donkergroen vermoeden om welke wagen het ging. 😀
You’re not the only one looking for this kind of car 😉[quote=”herwig” post=118882]Tannegrun, heeeel schoon[/quote]
Ja hé? :first:
En het feit dat ik de foto “gelost” heb waardoor Cedric zijn speurwerk iets opgeleverd heeft :applaus: geeft aan dat ik er -echt wel met pijn in het hart- ga van wegstappen, alhoewel ‘t één van de mooiste 964’en is die ik ooit gezien heb.
Eén van de redenen is ook dat hij momenteel niet ingeschreven is en het een heel gedoe gaat worden om er mee naar een AKK te gaan, ‘m thuis te krijgen, ermee naar de keuring te gaan (waar je dan misschien al direct grandioos afgekeurd wordt), etc…
‘t Is teveel gedoe voor -strikt bekeken- een herspoten 964. Voor ‘t zelfde geld is er een probleem met het chassisnummer etc… De verkoper zal ‘t u niet wijsmaken hé?
Ook begin ik eigenlijk het nut van een AKK in twijfel te trekken voor zo’n oude auto’s. Ik kan me heel goed voorstellen dat ik daarmee naar een AKK ga en een lijstje met “problemen” terugkrijg dat quasi identiek is aan het lijstje dat ik kreeg van Pepijn zijn 964. ‘t Zijn nu eenmaal oude auto’s en ze gaan eenmaal allemaal dezelfde problemen hebben.
@bully: niets zo veranderlijk als een mens hé? 😉[quote=”PatrickB” post=118877]Is nog altijd inbeslagname als ze je te stekken hebben of als je iets tegen komt.
Wat de verzekering toelaat en wat wettelijk kan en mag is een wereld van verschil.[/quote]Dat denk ik niet. je bent verzekert maar je kan wel een boete krijgen dat je inschrijving (nog) niet in orde is.
[quote=”Mushroom” post=118868]Tot eergisteren vond ik blondjes het lekkerst, maar nu is’t al brunette wat de klok slaat 😳
[/quote] :happydance:
Is nog altijd inbeslagname als ze je te stekken hebben of als je iets tegen komt.
Wat de verzekering toelaat en wat wettelijk kan en mag is een wereld van verschil.[quote=”Mushroom” post=118868]W7W7 is idd geen rood (je kent me, liever geen rood), maar ‘t is ook niet dat Tännengrün… (de kleur waar hij nu in staat).
Hij blijft echter in mijn been bijten 😕
Tot eergisteren vond ik Maritiem de mooiste kleur ooit op een 964, maar nu is’t al Tännengrün wat de klok slaat 😳Damn…[/quote]
Mijn 993 was tännengrün, idd prachtige kleur. Zie je niet veel :coolness:
Gewoon jouw platen er even ophangen en je verzekering inlichten. Die wagen dan voor één dag verzekeren op chassisnr.
oh platen, platen, platen…
drive it like you stole it without them 😉
W7W7 is idd geen rood (je kent me, liever geen rood), maar ‘t is ook niet dat Tännengrün… (de kleur waar hij nu in staat).
Hij blijft echter in mijn been bijten 😕
Tot eergisteren vond ik Maritiem de mooiste kleur ooit op een 964, maar nu is’t al Tännengrün wat de klok slaat 😳Damn…
Al naar OPC gebeld om een afspraak te maken voor een AKK maar de wagen is momenteel niet meer ingeschreven en de OPC’s geven hun Z-platen niet af om ‘m met hun platen erop gaan op te halen… Dus zit ik daar ook sloot 🙁
Iemand Z-platen teveel voor een namiddag? :coolness: :think:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.