Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…
- Dit onderwerp bevat 1,207 reacties, 97 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 11 maanden geleden door Bart.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Ik ken deze auto & verkoper! Fijne man!
Er is zeker ruimte voor biedingen,…Ik heb deze reeds enkele keren tegengekomen in onze buurt, wist wel niet dat het hier om een 912 ging toen ik hem kruiste 😳
Enkele van de fotokes zijn volgens mij getrokken op de parking van de Delhaize in Grimbergen, wat juist achter de Priesterlindebaan is. Ziet er mij een serieuse advertentie uit !
@Muchroom, wil ik hem voor u gaan kopen. Kunt ge hem daarna voor 30K van mij overnemen 😀
[quote=”Datake” post=118749]anders al vertrekken?
TURTLE INDUSTRIES
Priesterlindestraat 6
1850 GRIMBERGEN 022709032:mrgreen:[/quote]
Da is hier verdekke 2 km van mijn deur !! En welke tuut zou daar te koop staan ❓
[quote=”stefx911″ post=118780][quote=”911_NL” post=118773]
Zoek maar eens over The Black Snake – een 993 GT2 die omgebouwd is naar C4 – om een beter tijd op de ring te kunnen behalen :respect2: [/quote]
Staat eentje te koop bij Beerens[/quote]
Correctie: Er is er maar 1 – en dat is ‘m :applaus:
The Black Snake: a unique piece of Porsche history. This car was an original 993 RS that was transformed in 1998-99 by SHK motorsport to a customised GT2 version. The plan was to set a new lap record for road registered cars on the Nurburgring Nordschleife. This was achieved by Horst von Saurma (a Nordschleife expert and chief editor of the sport auto magazine) in a time of 7:46 ! Unique on this one-off car is the combination of an RS body, 4 wheel drive and a 650 Hp biturbo engine. The financer of the project has kept this car and used it for some track days and the Targa Tasmania in 2001. The car now has a 530 Hp biturbo engine, a Matter welded rollcage, adjustable bistein suspension, recaro seats, 18 cargraphic rims,… Stunning condition inside and out, incredibly fast and stable.
€ 119.911
* Kon ‘m zo’n 3 jaar geleden voor 85K (met net dat NL kenteken) euro kopen :bounce:
Geen linkje Mush? 🙄 Alvast veel succes met de eventuele aankoop. 😉
[quote=”911_NL” post=118773][quote=”Mushroom” post=118759]Daarna, de holy grail zien staan, allezja, net niet want ‘t is ne 964 C4..[/quote]
Met een C4 kun je harder :driver:
Zoek maar eens over The Black Snake – een 993 GT2 die omgebouwd is naar C4 – om een beter tijd op de ring te kunnen behalen :respect2:
C2 is voor lieden die kruipolie tanken :mrgreen:[/quote]
Staat eentje te koop bij Beerens: http://www.beerens.be/classic-division/porsche-993-rs-gt2-black-snake/id/85e80619-2583-445c-8f34-87d6c1061b9b/
[quote=”911_NL” post=118773][quote=”Mushroom” post=118759]Daarna, de holy grail zien staan, allezja, net niet want ‘t is ne 964 C4..[/quote]
Zoek maar eens over The Black Snake – een 993 GT2 die omgebouwd is naar C4 – om een beter tijd op de ring te kunnen behalen :respect2:
C2 is voor lieden die kruipolie tanken :mrgreen:[/quote]
die met een auto kunnen rijden,ja :what: ,een C4 is voor oude mannen :coolness: ,laat je maar gaan mush :driver:
[quote=”Mushroom” post=118759]Daarna, de holy grail zien staan, allezja, net niet want ‘t is ne 964 C4..[/quote]
C2 is voor lieden die kruipolie tanken
Succes, enne… ne C4 is ook heel leuk hoor. Trouwens de enigste productie 911 met manuele sperren
Ik was gisteren nog eens aan ‘t snollen in de zoekertjes en zag die 912.
Die was TE mooi om niet te posten.
912 gepost op ‘t forum.
Daarna, de holy grail zien staan, allezja, net niet want ‘t is ne 964 C4.
Dan ben ik beginnen posten dat ik een heeeele mooie gezien had etc… dat ging dus allemaal over die 964 :salut:Wish us luck, Quick en Flupke gaan nogmaals de hort op… :driver:
2 uur enkele reis…[quote=”PatrickB” post=118756]Datake is over de 912 bezig die jij gepost had.
Maar voor alle duidelijkheid, Mush is NIET bezig over die 912. :mrgreen:[/quote]oei… ik dacht dat gij over die 912 bezig waard. :bounce:
nu kan ik niemeer volgen :salut:
Datake is over de 912 bezig die jij gepost had.
Maar voor alle duidelijkheid, Mush is NIET bezig over die 912.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.