Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…
- Dit onderwerp bevat 1,207 reacties, 97 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 11 maanden geleden door Bart.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”Mushroom” post=118746]Aaaargh!
De verkoper antwoordt niet 👿
‘t Zal zo ene zijn zoals een dik jaar geleden toen ik op zoek was naar een 912. Mijn gedacht zien staan, gemaild, gebeld, nooit antwoord.
[/quote]Niet te begrijpen hé. Onlangs ook een hebbeding zien staan. Geen reacties op mail, telefonisch werd er gewoon niet opgenomen. Stond ook op hun sit, een autoverkoper in NL. ook via de contactgegevens daar (mail & tel) geen reactie!
Waarom zet je dan iets te koop??? Zeker die handelaar in NL, hoe overleeft die???heb nog nen andere tel nr gevonden : 022701345
in geval ge in stalkermodus zou zitten 😀
anders al vertrekken?
TURTLE INDUSTRIES
Priesterlindestraat 6
1850 GRIMBERGEN 022709032Beide 8)
De moment dat hij zegt dat ik mag afkomen ben ik weg :driver:Aaaargh!
De verkoper antwoordt niet 👿
‘t Zal zo ene zijn zoals een dik jaar geleden toen ik op zoek was naar een 912. Mijn gedacht zien staan, gemaild, gebeld, nooit antwoord.
Moest ik eentje configureren hij zou zo zijn.
Hij heeft alles wat op mijn wishlist staat:
Ziet er verlaagd uit,
steken de correcte velgen op (althans, toch voor mij),
het juiste interieur (zwart),
witte pinkers,
teardrop achteruitkijkspiegels,
geen achterruitwisser,
groene streep in de voorruit,
een open dakje,
een manuele,
Alles wat hij eigenlijk moet hebben heeft hij. ’t Enige wat ik niet weet is of ’t een 4WD is of niet. En daarbovenop nog eens het speciaalste kleur die je maar kan hebben.
Als ‘t een 4 is zou ‘k ‘m ook nemen, maar als ‘t een 2 is is hij AF![quote=”Mushroom” post=118705]Wanneer zijn we weg? :think: :happydance:[/quote]
Zet maar een afspraak.[quote=”Mushroom” post=118696]BTW…
Die knappe 3.2 Targa van hier een paar blz geleden, met die gepolierde Fuchsen op… Dat is “zogezegd” een 3.2 met G50 bak, maar op de foto’s zie je een lange versnellingspook zitten… is dat dan geen 915-bak? G50 was toch met kort pookje?[/quote]Is wel degelijk een G50, dit kun je ook zien aan het ronde zijplaatje. Indien dit een groot is, is het een G50
Cool, wist ik niet van de pookjes :up:
De 912’s… dat begint precies “de prijs” te worden, net even gekeken op mobile.de en onder de 25.000 vind je niet veel dat op iets trekt.
‘k Zal de smurf ne keer moeten lanceren zeker? 8) 😈
Die hierboven bvb 26500 en “er is een beetje roest, maar dat hebben ze allemaal” :sarcastischPatrickB, ‘k heb weer iets moois zien staan :happydance:
Iets dat al de vorige er als wrakhout laat uitzien.
Iets dat (durf ik het zeggen?) nog mooier is dan die van Sigrid! :happydance:
Iets dat als’t er van ver een beetje op trekt, ik direct voor teken en meeneem als jij me niet tegenhoudt. Een AKK zie ik niet zitten, als deze afgekeurd moest worden overleef ik ‘t niet.
Iets dat zo goed is dat’t bijna een Nigeriaanse scam MOET zijn :what:Wanneer zijn we weg? :think: :happydance:
Die zal dan ook wel een flinke duit op moeten leveren 😉
EDIT: na even ge-klik-t te hebben, blijkt dst ook, voor een 4-pitter :popcorn:
Bij ‘n Carrera 3.2 zijn de pookjes volgens mij altijd lang – pas bij de 964 zijn het van die korte stompjes :driver:
Ik kan kort zijn : nope.
Nee, de roestduivel heeft hard toegeslagen, ongemeen hard. Daarbovenop de algemene staat, bvb de achterbumper waar de verf gekraakt is en een stuk lak mankeert, de tellerplaten (toen dacht ik dat PatrickB er ging in blijven) die met “iets” wit geschilderd waren en dat nu allemaal begon af te pellen, de algemene staat van de rubbers etc… We hebben ‘m zelfs niet doen starten en nog minder een testrit mee gaan doen omdat we allebei vreesden voor ons leven.
Nee dus, maar ik was daarom ook naar daar gereden. Nu weet ik dat’t niets is als ik ‘m de volgende keer ergens zie staan.
Anders zou ik toch maar weer gedacht hebben iets moois te mislopen en nu ben ik zeker…Een cabrio wordt het niet hoor, moet een coupé zijn, en *vanzelfsprekend* handgeschakeld.
BTW…
Die knappe 3.2 Targa van hier een paar blz geleden, met die gepolierde Fuchsen op… Dat is “zogezegd” een 3.2 met G50 bak, maar op de foto’s zie je een lange versnellingspook zitten… is dat dan geen 915-bak? G50 was toch met kort pookje?
@RS: ‘t was een 3.0
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.