Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

• Maker
    Discussie
  • Een rubriek die we vroeger hadden en erg leuk was .
    Komen jullie een koopje of rariteit tegen , plaats ze hier .
    Wie weet iets hier net iemand op zoek naar die wagen .
    Zo heb ik bvb mijn Daily gekocht van een lid hier .

15 reacties aan het bekijken - 436 tot 450 (van in totaal 1,207)
    • 12k voor die Maritiem… Da’s netjes! :up:
      En hoeveel tax en shipping etc…

[quote=”Mushroom” post=118232]:applaus: 8)
        Mooi!
        Alleen kan ik niet achterhalen wat hij kost :wtf: :shock:[/quote]
        mijne koste toen 1.18 miljoen yen en was 12k

[quote=”luc993cabrio” post=118220]Km stand: 72000km en maar 19.500€ vragen [/quote]

72.000, of 172.000, of 272.000…
          Wie zal het zeggen? :happydance:

Yiehaaaaa :coolness:

:applaus: 8)
            Mooi!
            Alleen kan ik niet achterhalen wat hij kost :wtf: 😯

Is een omgebouwde Carrera 3.2 😉

— en komt naast shipping ook nog BTW en invoerrechten bij :sarcastisch

heb contact gehad met deze mensen, is een ongevalwagen 🙄

Km stand: 72000km en maar 19.500€ vragen 😯 😯 😯 er staan der met ongeveer zelfde KM-stand op het net voor het dubbele van die prijs. Kweet het, vragen staat vrij, prijs ervoor krijgen is iets anders, maar toch :think: :think: :think:

Kweenie? Waarom?
                      Heb de indruk dat de prijzen van alle elfjes aan’t zakken zijn hoor, ook de 993 zie je al terug aangeboden worden tegen eind de 20.000 ipv begin de 40.000…

Kent er eigelijk iemand deze 964, is precies iets da nie klopt hé als ge de prijs bekijkt :bounce: :bounce: :bounce:
                        http://suchen.mobile.de/auto-inserat/porsche-911-carrera-2-sint-pauwels/172431043.html?origin=PARK

Beetje een “kromme” vergelijking 8) :sarcastisch

Net of je een geest ziet :sarcastisch

[quote=”vankerchove” post=118091]http://jdsportscars.nl/index.php?route=product/product&path=129&product_id=520

930 turbo te koop voor de liefhebbers 😆 voor 42000e[/quote]

auto is hier op het forum gekend denk ik 😉

[quote=”9ierre” post=118055]Btw… al gezien wat jij bent misgelopen? 🙁 😯 :?[/quote]

bedoelen we: heb je al gezien wat jij waarschijnlijk hebt kunnen ontlopen :shock:[/quote]

Verkeerd begrepen. 😳

http://jdsportscars.nl/index.php?route=product/product&path=129&product_id=520

930 turbo te koop voor de liefhebbers 😆 voor 42000e

15 reacties aan het bekijken - 436 tot 450 (van in totaal 1,207)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.