Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

• Maker
    Discussie
  • Een rubriek die we vroeger hadden en erg leuk was .
    Komen jullie een koopje of rariteit tegen , plaats ze hier .
    Wie weet iets hier net iemand op zoek naar die wagen .
    Zo heb ik bvb mijn Daily gekocht van een lid hier .

15 reacties aan het bekijken - 451 tot 465 (van in totaal 1,207)
  • S2

Ik kan me voorstellen dat je geen garantie wil geven als “motor verkoper”, maar waarom zou je hem niet even keuren, dat kost enkel wat tijd (als de auto in orde is).

Misschien helemaal niets.

wagen voor handelaar niet warranty , niet keuring

Je moet er wel verstand van hebben anders kan het wel een kat in de zak zijn :popcorn:

S2

Wat zou HIER mis mee zijn?

Allebei vetjes!
            ‘k Denk wel dat de “goedkope” geen kap heeft.

Yup, dat bedoelen we 8)

Btw… al gezien wat jij bent misgelopen? 🙁 😯 :?[/quote]

bedoelen we: heb je al gezien wat jij waarschijnlijk hebt kunnen ontlopen 😯

Graag gedaan Mush. 😉 De hulp moet niet altijd van één kant komen he. :mrgreen:

En ja, ik heb het net gezien… 😥

@zwarte pijl: veel plezier ermee. Leek me ook een prima wagen! 😀 Nu heeft hij er 2 en ik geen. Life’s unfair. 👿 😉

[quote=”WES-RS” post=117960]

Mush: voor moest de AKK op die grijze van u mislopen. ;)[/quote]
                      Thx om aan mij te denken! :applaus:
                      Ik hoop echter op ‘t beste voor woensdag.
                      Btw… al gezien wat jij bent misgelopen? 🙁 😯 😕

zoals vermeld heb ik deze gekocht :relaxman:

Die 964 is al verkocht aan iemand anders 😉 😉 😉

964 C2 Ziet er geen slechte uit. Zonder roest (volgens verkoper) en nog geen 25.000 km geleden een motorrevisie voor €12k gekregen.

Mush: voor moest de AKK op die grijze van u mislopen. 😉

[quote=”WES-RS” post=117915][quote=”Mushroom” post=117911]Hoe wordt er eigenlijk gecontroleerd dat de wagen maar 90.000 km heeft als het dashboard ontbreekt? Toch niet via een zo makkelijk na te maken onderhoudsboekje?[/quote] Zo te zien liggen de tellers nog op het stuur. ❓ Ik vroeg het me alleen maar af, het is niet alsof ik interesse heb. 😉 Maar zou in mijn ogen toch al lang verkocht moeten zijn aan één of andere handelaar die er serieus winst op probeert te maken na een budget herstelling.[/quote]

Heb zelf voor deze auto gezien en had reeds alle stukken 2° hands gevonden 🙂

MAAR……ff gebeld met de handelaar.

Geen enkel papier bij de auto !!!
                              Enkel krijg je een factuur van aankoop.
                              K zou zeggen succes bij D’ieteren, DIV, en andere instanties.
                              Dus tegen dat er ooit daar een nr plaat op geraakt……

Snoer kan ons hier mss meer advies in geven in dergelijke situatie maar denk dat dit de laatste auto is waar je centen mag aan uitgeven ??

Daar moet imo meer niet aan kloppen hoor…
                                Tapijt is ook weg, en waar het zitvlak en de rugsteun van de bestuurderszetel samenkomen ontbreekt er ook een hap zo te zien.
                                Verder ziet de wagen eruit zoals een 996 4S : Magnificent! 😯 8)

[quote=”Mushroom” post=117911]Hoe wordt er eigenlijk gecontroleerd dat de wagen maar 90.000 km heeft als het dashboard ontbreekt? Toch niet via een zo makkelijk na te maken onderhoudsboekje?[/quote] Zo te zien liggen de tellers nog op het stuur. ❓ Ik vroeg het me alleen maar af, het is niet alsof ik interesse heb. 😉 Maar zou in mijn ogen toch al lang verkocht moeten zijn aan één of andere handelaar die er serieus winst op probeert te maken na een budget herstelling.

15 reacties aan het bekijken - 451 tot 465 (van in totaal 1,207)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.