Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

• Maker
    Discussie
  • Een rubriek die we vroeger hadden en erg leuk was .
    Komen jullie een koopje of rariteit tegen , plaats ze hier .
    Wie weet iets hier net iemand op zoek naar die wagen .
    Zo heb ik bvb mijn Daily gekocht van een lid hier .

15 reacties aan het bekijken - 466 tot 480 (van in totaal 1,207)
    • Klopt maar een dief zal er zeker niet op hebben gewacht tot de motor warm was vooraleer vol gas te gaan rijden :happy: wie weet wat ermee is gebeurt.
      Niet dat het niet kan bij een gewone aankoop :happy:

😯
        Wel ? Op wat wacht je?? 😉 Dashboards moeten toch goedkoop te scoren zijn met al die ploffers… 😈
        Hoe wordt er eigenlijk gecontroleerd dat de wagen maar 90.000 km heeft als het dashboard ontbreekt? Toch niet via een zo makkelijk na te maken onderhoudsboekje?

Waarom staat deze 996 C4S trouwens nog steeds te koop? Voor €17.500 kun je niet gekloot zijn als de wagen in goede staat is. Hij heeft diefstal schade maar wat dan nog? Kost nooit geen 10k om te laten herstellen, toch?

Cayenne Turbo S voor weinig.

964 Targa, enige hoge aan deze wagen is de KM stand, de prijs zeker niet! En voor als je het appelblauw-zeezieke interieur maar niks vind is er altijd deze goedkope oplossing. 😉

LOL

In België: “frietchinees”

In Nederland is het woord van het jaar 2012 ” PLOFKIP ” …echt waar ❗

Voor iemand die nog een 996 blokje heeft liggen… 🙄

Ploferdeploferdeplof! 😆

997GT2 RS, 997 Sport Classic en de 993 GT2 blijven mijn absolute droom Porsches.
                    Spijtig dat deze net iets boven budget is :cry:[/quote]

Gette als je ze alle 3 koopt zal het redelijk duur uitvallen ,maar je bent niet verplicht he ! 😉
                    Als je er 1 van koopt zal het misschien te doen zijn , evt kredietje op 25 jaar nemen . :happy:

997GT2 RS, 997 Sport Classic en de 993 GT2 blijven mijn absolute droom Porsches.
                      Spijtig dat deze net iets boven budget is 😥

:happy: :mrgreen:

PB

[quote=”Funny” post=117062]Patrick zou het kunnen dat je de tiptronic te traag vindt ? :wtf:[/quote]

Nee hoor, hoe kom je der op? :mrgreen:

Sinds ik die Sprintbooster er tussen geplaatst heb, is het stukken beter. :first:

Mooi omschreven Patrick 🙂

Patrick zou het kunnen dat je de tiptronic te traag vindt ? :wtf:

PB

Onze Tiptronic is traag, tijdens het handmatig op of afschakelen,
                                  heb je tijd genoeg om je te ergeren aan de traagheid waar mee alles gepaard gaat,
                                  kan je je spiegels nog even checken, je terug ergeren aan de traagheid
                                  en dan heeft hij ongeveer geschakeld. :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 466 tot 480 (van in totaal 1,207)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.