Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Een rubriek die we vroeger hadden en erg leuk was .
      Komen jullie een koopje of rariteit tegen , plaats ze hier .
      Wie weet iets hier net iemand op zoek naar die wagen .
      Zo heb ik bvb mijn Daily gekocht van een lid hier .

15 reacties aan het bekijken - 541 tot 555 (van in totaal 1,207)
      • Mijn sc’ke staat inderdaad niet te koop!! 😆 😆 Om Porscheke te zien staan onder koopjes… :first: Grappig. Hij gaat voor geen geld van de wereld weg! Ook al heb ik er dit jaar wel heel weinig mee gereden… Eén van de maanden volgt er een motorrevisie en de originele handleiding lag onder de kerstboom. Meer en meer komt dat dik in orde! En voor de Wim en Co : :drink: Op het nieuwe jaar!! :drink:

Wim

Klopt, je hebt gelijk.
          Even niet goed opgelet. 😳

Maar wat wil je met al die drank deze dagen. 😉

Vrees van niet Wim, uitlaat klopt niet en ook de chrome rond de ramen.

Is trouwens een 78er met 80K op de teller, interieur is anders redelijk afgeleefd vind ik voor zo een maagdelijke tekkerstand 🙄

Wim

Als het dit SCke is, dan is de prijs niet verkeerd. 😉

koopjes :wtf:

http://www.porsche-rescue911.be > project speedster

Wim

Nicolas bouwt hem zelf verder op, daar doen wij niks aan.
                      Timo heeft zuiver het carrosserie en spuitwerk gedaan.

Dit was dus allemaal handwerk, en inderdaad zonder maten of info na moeten maken in staal.

Als je op Nicola zijn site kijkt, kun je zien hoe dat spuitwerk opgebouwd is.
                      En enkel op die manier heb je bijna of geen randen.

XXX

Inderdaad, zeer mooi carros werkje. Alleen al hoe je de oranje lijn erop hebt gezet en afgewerkt, geen naad te voelen. Da’s net schuur en polijstwerk Wim :respekt: :respekt:
                        Nu is het aan Nicola om ‘m verder in elkaar te steken of komen jullie daar ook nog aan meewerken? :applaus:

@Wim,heb de speedster al gezien,en moet zeggen jullie hebben prachtig werk uitgevoerd,en als mijn sc ooit een nieuw kleur krijgt zal ik zeker in je handen zetten,want heb al wa gezien wa kwaliteit jullie doen :respect2:

Wim

Zo is hij bij ons binnen gekomen

En zo heeft hij hem opgehaald

En wie wilt zien wat daar allemaal aan vooraf gegaan is kan hier de reportage zien.

http://www.mijnalbum.nl/Album=YMS7MNGR

Zijn niet alle foto’s, maar dan hebben jullie een idee.

Wim

Is niet moeilijk hé Eric om met een ander zijn pluimen te stoefen.

Heb laats een verhaal gehoord van iemand op het forum dat hij vertelde de restauratie zelf gedaan had, van sloop tot opbouw. 👿

Wij hadden wel een afspraak dat wij hem niet op onze site zouden zetten, maar hebben hem nu op de flyers geplaatst voor de beurs op MECC.

is dezelfde, carrosserie ervan is door CCR gedaan :respect2:

XXX

911 Recue in Kontich is aan eentje bezig, een impact backdaten hé.
                                    Heb ‘m daar gezien echt netjes hoor. http://www.porsche-rescue911.be/ :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 541 tot 555 (van in totaal 1,207)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.