Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

• Maker
    Discussie
  • Een rubriek die we vroeger hadden en erg leuk was .
    Komen jullie een koopje of rariteit tegen , plaats ze hier .
    Wie weet iets hier net iemand op zoek naar die wagen .
    Zo heb ik bvb mijn Daily gekocht van een lid hier .

15 reacties aan het bekijken - 556 tot 570 (van in totaal 1,207)
    • heeft CCR niet eens aan zo’n pré-impact speedster project meegewerkt?

Als de basis een Targa was hoef je nog niet eens zo gek te doen 🙂

Iemand is gek gaan doen met de slijpschijf. 🙄

of dat de verkoper het niet goed weet… staat ook te koop als Targa hé
              En als je de rest van zijn wagens bekijkt vermoed ik dat aan deze nog heel wat werk/kosten kunnen zijn…

[quote=”bully” post=115213]

Stuurbekrachtiging

???? :mrgreen:[/quote]
                Bully we zullen maar denken dat dit aftermarket is . 🙄

Stuurbekrachtiging

???? :mrgreen:

Wim jou laten we nooit op pensioen gaan. 😉

Je bent van onschatbare waarde . :respect2:

Nog een lange weg te gaan Wim om nog maar in je buurt te komen!!!! 😀

Wim

Het worden hier al echte kenners op het forum,kan ik straks met ruste. :engeltje:

Aan de deurbekleding te zien zaten er origineel geen volledig lederen zetels in…

Volgens mij zijn het geen zetels uit een 3.2 maar een SC is dat niet raar voor een 86?

Op het eerste zicht ziet het er een koopje uit. :first:

PB

Even in mijn foto’s gekeken, en nrplaat klopt idd niet.

15 reacties aan het bekijken - 556 tot 570 (van in totaal 1,207)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.