Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

• Maker
    Discussie
  • Een rubriek die we vroeger hadden en erg leuk was .
    Komen jullie een koopje of rariteit tegen , plaats ze hier .
    Wie weet iets hier net iemand op zoek naar die wagen .
    Zo heb ik bvb mijn Daily gekocht van een lid hier .

15 reacties aan het bekijken - 571 tot 585 (van in totaal 1,207)
    • Neen is niet de Spyder van carbonman (andere nr plaat zo te zien )

S2

Blijft toch een prachtige wagen zo’n Spyder!

is dit de spyder van carbonman http://nl.kapaza.be/vi/69742825.htm

Tuning beurs ok maar niet op P 😕

Ook nie echt wauw 😕 😕 😕

Een volledig opgeblonken Fuchs is ook niet mijn ding, ik zie ze graag in alle maten en kleuren behalve in dit ! En dat zal idd redelijk wat geld gekost hebben om ze zo te krijgen 🙄

Bling bling… niet echt mijn ding ding

Wondermooie Fuchsen :lekker: :lekker:

http://nl.kapaza.be/vi/69543767.htm

9365241066.jpg

[quote=”cabrio wim” post=114289]De prijs is veel voor wat je krijgt, kijk maar eens goed naar de auto. 🙄 [/quote]

zie zo direct niet veel verkeerd, enkel dat het een sportomatic is. En die dure opbergvakken die er niet inzitten

zo eentje wil ik ook wel in men garage achter de 3.2 hebben staan en daar achter nog een 356 speedster :driver:

ach ja een mens moet dromen hebben eigenlijk zou het dromen moeten blijven want eens je een droom hebt verwezenlijkt wil je weer een andere droom waarmaken…

Ik wil blijven dromen Wim :sleep: :sleep:

Wim

De prijs is veel voor wat je krijgt, kijk maar eens goed naar de auto. 🙄

Dus wees blij dat je ze niet over hebt. 😉

och ja, net gemerkt… is ook nog eens op schaal 1/10.
                                  haalt wel 128km/h… zal ook wel nie kloppen volgens specs :mrgreen: :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 571 tot 585 (van in totaal 1,207)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.