Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

• Maker
    Discussie
  • Een rubriek die we vroeger hadden en erg leuk was .
    Komen jullie een koopje of rariteit tegen , plaats ze hier .
    Wie weet iets hier net iemand op zoek naar die wagen .
    Zo heb ik bvb mijn Daily gekocht van een lid hier .

15 reacties aan het bekijken - 586 tot 600 (van in totaal 1,207)
    • [quote=”Mushroom” post=114137]Ik heb ne platte schroevendraaier gekregen om ‘m te starten…
      Werkt perfect! 8)[/quote]

en hij is geleverd 😀 😀 😀

en bij nader onderzoek ruzie geen sleutel nodig, niet het zelfde kleur, erger nog: blijkt een 996 gt3 te zijn ruzie

Attachments:
      • IMG-20120607-00108.jpg

[quote=”mark986″ post=114022]ben benieuwd wat de specs hiervan zijn? Zal wel vooruit gaan 😆

Lijkt ook dat ie op de ene foto lager ligt als op de andere?[/quote]

441 paardjes zullen idd vooruit gaan :driver:

ligt wel serieus plat, niet echt voor onze Belgische wegen 😯

en dienen schroevendraaier die past rechts dan 😈 😈 😈

Ik heb ne platte schroevendraaier gekregen om ‘m te starten…
            Werkt perfect! 8)

9ierre ,te laat hij heeft ze al aan mij afgegeven . :happy:
              Alhoewel ze zien er niet uit als sleutels van een Porsche 😳 😥 😉

[quote=”Mushroom” post=113999]Sorry dat ‘k onder uw duiven schiet maar ik heb hem gebeld en gezegd dat ik direct gans het bedrag ging storten vandaar heb ik hem! :first:

Direct ne keer ombouwen naar ne 996, want met die antieke koplampen… :sarcastisch :mrgreen:[/quote]

godverdomme, ben ik twee dagen niet op het forum geweest en zwaar gezjost.
                heb gisteren ook een aanbetaling gedaan en hij ging me de sleutels persoonlijk brengen. ruzie

Aantrekkelijke prijs voor de 997 9ff.
                  De prijs van de cayman is heel correct .

ben benieuwd wat de specs hiervan zijn? Zal wel vooruit gaan 😆

Lijkt ook dat ie op de ene foto lager ligt als op de andere?

[quote=”cab 88″ post=114013][quote=”mark986″ post=114010]een 997 4s targa 9ff[/quote]

Vet spel !!
                        (zelfde velgen als op mijn multivan … 😉 )[/quote]

Die heb ik vorig jaar al bekeken. Stond toen niet te koop. Schappelijk geprijsd. Is wel serieus aan het blok gewerkt. Maar idd, supervet !

Anoniem

[quote=”mark986″ post=114010]een 997 4s targa 9ff[/quote]

Vet spel !!
                          (zelfde velgen als op mijn multivan … 😉 )

PB

Gijse durverik ! FOEI!

Sorry dat ‘k onder uw duiven schiet maar ik heb hem gebeld en gezegd dat ik direct gans het bedrag ging storten vandaar heb ik hem! :first:

Direct ne keer ombouwen naar ne 996, want met die antieke koplampen… :sarcastisch :mrgreen:

PB

Te laat hij is verkocht, ik heb mijn voorschot al per western union verzonden. :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 586 tot 600 (van in totaal 1,207)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.