Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

• Maker
    Discussie
  • Een rubriek die we vroeger hadden en erg leuk was .
    Komen jullie een koopje of rariteit tegen , plaats ze hier .
    Wie weet iets hier net iemand op zoek naar die wagen .
    Zo heb ik bvb mijn Daily gekocht van een lid hier .

15 reacties aan het bekijken - 586 tot 600 (van in totaal 1,207)
    • [quote=”Mushroom” post=114137]Ik heb ne platte schroevendraaier gekregen om ‘m te starten…
      Werkt perfect! 8)[/quote]

en hij is geleverd 😀 😀 😀

en bij nader onderzoek ruzie geen sleutel nodig, niet het zelfde kleur, erger nog: blijkt een 996 gt3 te zijn ruzie

Attachments:
      • IMG-20120607-00108.jpg
      0

[quote=”mark986″ post=114022]ben benieuwd wat de specs hiervan zijn? Zal wel vooruit gaan 😆

Lijkt ook dat ie op de ene foto lager ligt als op de andere?[/quote]

441 paardjes zullen idd vooruit gaan :driver:

ligt wel serieus plat, niet echt voor onze Belgische wegen 😯

0

en dienen schroevendraaier die past rechts dan 😈 😈 😈

0

Ik heb ne platte schroevendraaier gekregen om ‘m te starten…
            Werkt perfect! 8)

0

9ierre ,te laat hij heeft ze al aan mij afgegeven . :happy:
              Alhoewel ze zien er niet uit als sleutels van een Porsche 😳 😥 😉

0

[quote=”Mushroom” post=113999]Sorry dat ‘k onder uw duiven schiet maar ik heb hem gebeld en gezegd dat ik direct gans het bedrag ging storten vandaar heb ik hem! :first:

Direct ne keer ombouwen naar ne 996, want met die antieke koplampen… :sarcastisch :mrgreen:[/quote]

godverdomme, ben ik twee dagen niet op het forum geweest en zwaar gezjost.
                heb gisteren ook een aanbetaling gedaan en hij ging me de sleutels persoonlijk brengen. ruzie

0

Aantrekkelijke prijs voor de 997 9ff.
                  De prijs van de cayman is heel correct .

0

ben benieuwd wat de specs hiervan zijn? Zal wel vooruit gaan 😆

Lijkt ook dat ie op de ene foto lager ligt als op de andere?

0

[quote=”cab 88″ post=114013][quote=”mark986″ post=114010]een 997 4s targa 9ff[/quote]

Vet spel !!
                        (zelfde velgen als op mijn multivan … 😉 )[/quote]

Die heb ik vorig jaar al bekeken. Stond toen niet te koop. Schappelijk geprijsd. Is wel serieus aan het blok gewerkt. Maar idd, supervet !

0
                        Anoniem

[quote=”mark986″ post=114010]een 997 4s targa 9ff[/quote]

Vet spel !!
                          (zelfde velgen als op mijn multivan … 😉 )

0
                            PB

Gijse durverik ! FOEI!

0

Sorry dat ‘k onder uw duiven schiet maar ik heb hem gebeld en gezegd dat ik direct gans het bedrag ging storten vandaar heb ik hem! :first:

Direct ne keer ombouwen naar ne 996, want met die antieke koplampen… :sarcastisch :mrgreen:

0
                                PB

Te laat hij is verkocht, ik heb mijn voorschot al per western union verzonden. :mrgreen:

0
                                15 reacties aan het bekijken - 586 tot 600 (van in totaal 1,207)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.