Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

• Maker
    Discussie
  • Een rubriek die we vroeger hadden en erg leuk was .
    Komen jullie een koopje of rariteit tegen , plaats ze hier .
    Wie weet iets hier net iemand op zoek naar die wagen .
    Zo heb ik bvb mijn Daily gekocht van een lid hier .

15 reacties aan het bekijken - 631 tot 645 (van in totaal 1,207)
    • [quote=”patrickvb” post=112399]Voor wie setje winterbanden zoekt:
      http://www.benl.ebay.be/itm/170940172069?ssPageName=STRK:MEBIDX:IT&_trksid=p3984.m1426.l2649%5B/quote%5D

Ik heb winterschoenen van Falken 😳 😳 laten monteren. Heb er geen goed oog in, en de winter moet nog komen. :mrgreen: Dus, bezint eer je begint. Heb wel zeer goede kritieken van Nokian vernomen. Maken dat deze set versleten is, kan toch zo lang niet duren hé ! 😉

[quote=”mark986″ post=112374]eerst de ene buiten hé[/quote]

Gezien de toestand van de 4S is je prijs zeer schappelijk ! Succes en laat de streken van de grapjassen die zullen bellen zeker weten ! 8)

eerst de ene buiten hé

Proficiat Mark ,ik ben heel benieuwd . 😉

had de 4s net en offerte gevraagd voor de verzekering, in die tijdspanne kwam het naar boven dat bij de andere partij de knoop uiteindelijk doorgehakt was voor zijn porsche te verkopen. Heb toch ook wel effe getwijfeld maar na héééél veel overwegen uiteindelijk gisteren toegezegd. Dus als de 4s weg is staat er eentje op me te wachten :relaxman:

Zal één van de komende wel effe een verkooptopicje aanmaken op het forum 😆

Je voelde het wss aankomen. 😉 Vandaar nog niet ingeschreven. Al een geluk !

is idd de mijne, staat een andere te wachten, als ik het een paar maand eerder had geweten…. :engeltje:
                    EN heeft nog lopende garantie op motor, aandrijflijn en boite en ook navimodule (net nieuw vanuit porsche center)

De paintjob van de wielen is nog maar net droog ! 😯

[quote=”cvvracing” post=112302]http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/porsche-996-4s-tipr-ohbk-137122323.html?list_cat=porsche

Koopje. Is dat niet Mark zijn 996? Nu al te koop deze mooie wagen…..[/quote]

Dacht ik ook al dat ik die van hier kende. 😐

http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/porsche-996-4s-tipr-ohbk-137122323.html?list_cat=porsche

Koopje. Is dat niet Mark zijn 996? Nu al te koop deze mooie wagen…..

Bumper & zijdorpels zijn de zogezegde aerokit. (GT3 stijl) Staat niet verkeerd m.i. 😉

De kilometerstand heeft er weinig of niets met te zien .
                              Ik zou er mij niet door laten afschrikken .
                              Enkel een 996 3.4 die laat ik aan mij voorbij gaan.

Dat ploffen is niet noodzakelijk gebonden aan het aantal kms. Heb al verschillende gehoord die ploffen na 15000 km.

Je kan altijd eens bellen ivm de garantie, en bij eventuele verkoop zeker op de verkoopsovereenkomst checken of motor en aandrijflijn in de garantie inbegrepen zitten. Als dat zo is kan je hier geen buil aan vallen zeker gezien het een manuele is, enfin als de verkoper zijn garanties nakomt natuurlijk zonder een advocaat etc. :sarcastisch

15 reacties aan het bekijken - 631 tot 645 (van in totaal 1,207)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.