Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

• Maker
    Discussie
  • Een rubriek die we vroeger hadden en erg leuk was .
    Komen jullie een koopje of rariteit tegen , plaats ze hier .
    Wie weet iets hier net iemand op zoek naar die wagen .
    Zo heb ik bvb mijn Daily gekocht van een lid hier .

15 reacties aan het bekijken - 661 tot 675 (van in totaal 1,207)
    • Wetende dat de verkoper er zijn winst nog moet op hebben, dan werd deze voor een weggeefprijs door de laatste eigenaar van de hand gedaan…Prijs is meer dan correct.
      Ik denk ook dat de SC cabrio slechts 1 jaar gebouwd werd, nadien is de 3.2 op de markt gekomen?
      Inderdaad iets voor christophe !

[quote=”S2″ post=111774]Had ik ook al gezien, had hem een mailtje gestuurd, maar de eigenaar zit in het buitenland en viel uit de lucht. Dus ik denk dat iemand de advertentie voor hem op het net gezet heeft en wat foto’s van het internet geplukt heeft.[/quote]
        En geantwoord ook vanuit bali!

Wim

Als het een echte is zoals hij schrijft, zijn die inderdaad maar 1 jaar gemaakt, maar staat in de boeken voor ruim dan het dubbele. :lekker:

Dus als hij werkelijk goed is, een zeer goede investering op langere termijn. 💡

Zou dan iets voor den Christophe zijn. 8)

Lol!
              Zijn ze daar weer? 👿 :puke:
              Zoekertje is intussen verwijderd… :applaus:

[quote=”stefx911″ post=111645]To good to be true…

http://nl.kapaza.be/antwerpen/porsche-911-2-4-e-68672818.htm%5B/quote%5D

Antwoord gekregen via mail..; zoals verwacht to good to be true:

“Hello

Do you speak English?
                My last price is 13.500 euro.
                Below are some details and reasons for selling:

Situation of the car: The car is in excellent condition, no flaws or any other mechanical problems. It comes with the title, bill of sale, history book, serviced only with authorized representatives, etc.

Other car details: restored car, 158 000 km, 121 kw (165 ps), 07/1973, blue, very good condition.

Reasons for selling: I used in Sweden. 2 months ago I moved to a new company, which is located in York, UK. I plan on staying in York for a long time, and driving here with a left steering car can be a complete nightmare. I haven’t adapted quite well, and I want to buy a car with a right steering to fit the roads and rules that apply here.

Also, this car was a gift from my ex-husband. We are not together anymore, and I want to get rid of all things from him.

I am in York, and the car is also here. The car can be delivered or you can come to take it.

I look forward to your answer.

Lara”

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=222461660&cd=634860618420000000

Voor als je Frans kunt, een leuke Boxster S voor niet veel. 😉

Vanuit Engeland probeerde een paljas ook eens een appartement van ons te verhuren. Na een borg van 500 euro door te storten mocht de nieuwe huurder op een dan vermeld adres de sleutels afhalen. 🙄 Wel met allemaal de juiste foto’s. Waren van site van de makelaar dewelke de verhuur deed geplukt. Klacht haalde niets uit: “daar kunnen we niets aan doen meneer”

S2

Had ik ook al gezien, had hem een mailtje gestuurd, maar de eigenaar zit in het buitenland en viel uit de lucht. Dus ik denk dat iemand de advertentie voor hem op het net gezet heeft en wat foto’s van het internet geplukt heeft.

Verschillende nummerplaten op de foto’s 🙄 😯
                        Waarvan 1 bekende van hier 😯

[quote=”stefx911″ post=111655]Heb al gebeld, en die mens was echt niet happy ;-)[/quote]
                          Telefoonnummer is volgens 1207 van een dokterspraktijk in Wilrijk.

Zou ook niet anders mogen met een RSR uitlaat. 🙄

Een wagen die ik ken ,onderhoudshistoriek zal wel voorhanden zijn .
                              De sound is absoluut niet slecht . 😉

http://nl.kapaza.be/antwerpen/porsche-996-4s-2002-super-staat-68456349.htm

Ziet er zeker niet slecht uit voor dit geld. 😉

Dan nog, een 2.4 aan die prijs!
                                  die longhoods zijn echt duur geworden, de 2.4 zeker en een 2.4S is niet meer te betalen.

Geen echte advertentie, volgens mij een hoax; Zet een wagen aan een veel te lage prijs te koop met het nummer van iemand die je een loer wil draaien…

Heb al gebeld, en die mens was echt niet happy 😉

15 reacties aan het bekijken - 661 tot 675 (van in totaal 1,207)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.