Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Een rubriek die we vroeger hadden en erg leuk was .
      Komen jullie een koopje of rariteit tegen , plaats ze hier .
      Wie weet iets hier net iemand op zoek naar die wagen .
      Zo heb ik bvb mijn Daily gekocht van een lid hier .

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 1,207)
      • Hola! :wtf:
        Morgen ne keer voor bellen… :applaus: :up:
        Moest hij -indien het een 03/92 is ook niet al de teardropspiegels hebben?

Damn, en -dat ga je altijd zien- morgen net niet vrij om te gaan kijken 🙁
        Zitten er hier geen Chinese vrijwilligers die net niks omhanden hebben? :engeltje: 🙁

Vindt dit raar dat er 3de maand 1992 staat en er een stuur op staat die gebruikt werd tot begin 1991!!! Misschien eerst foto’s opvragen van motor en chassisnr. :think: :think: :think:
          Ziet er anders wel proper uit.

[quote=”Peter_Targa_84″ post=123463]HET ORIGINEEL?????

Dromen zijn bedrog, maar ik denk deze niet.
              De eerste 911 van Butzi zelf, vele beweren het maar deze… :respekt:

http://dls-automobile.de/butzi-porsche-911-das-original/%5B/quote%5D

Denk dat de prijs geen bedrog gaat zijn …

XXX

HET ORIGINEEL?????

Dromen zijn bedrog, maar ik denk deze niet.
                De eerste 911 van Butzi zelf, vele beweren het maar deze… :respekt:

http://dls-automobile.de/butzi-porsche-911-das-original/

Kijken en dromen MOET zelfs! :up:

Maar, if I were a rich man, dan wist ik het wel… :engeltje:

Kijken mag he, dromen ook :up:

🙄 😉

:lekker:
                        gts cabrio

ook net gezien dat de GTS’jes ook wel wat gezakt zijn…

Die 997 4S is :lekker: en als hij echt van 2010 is, zeer goed geprijsd !

lijkt me ook geen gekke prijs?
                              wat is jullie gedacht….

997 4s cab

boxster S 2010

[quote=”kristofL” post=123248]

Home

Wat vinden jullie van deze? Ziet er wel rijdbaar uit mits nieuw dakje, lak deert me zo nog niet, en interieurs staan er op ebay genoeg…

Ik overweeg een topic te openen à la Wes 😉 not[/quote]
                                Ik stem ook voor een zoektocht a la WES :think:
                                Kan jij telefoneren? :happy:

Verder zou ik er toch maar netjes afblijven van deze Targa, is me toch iets te ver heen om nog lonend te zijn.

[quote=”bully” post=123252]Ligt eraan wat je ermee wil gaan doen, ik vind em te duur.[quote=”kristofL” post=123248]

Ik overweeg een topic te openen à la Wes 😉 not[/quote]Zou ik maar wel doen en vertellen wat je zoekt ;)[/quote]

+1 Wel vooraleer je start eerst weten wat je zoekt ! :happydance:

De basis ziet er wel ok uit, nieuw interieurke er in en het zal al dag en nacht schelen…

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 1,207)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.