Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

• Maker
    Discussie
  • Een rubriek die we vroeger hadden en erg leuk was .
    Komen jullie een koopje of rariteit tegen , plaats ze hier .
    Wie weet iets hier net iemand op zoek naar die wagen .
    Zo heb ik bvb mijn Daily gekocht van een lid hier .

15 reacties aan het bekijken - 736 tot 750 (van in totaal 1,207)
    • Maar de rest ook! :sarcastisch :mrgreen:

Ik ben inderdaad ook zo een ongeduldig iemand. Maar in dit geval rij ik nog steeds met een ferm machine, dus ik kan gerust nog wachten tot het voorjaar. Maar dan is de mijne ook al een jaartje ouder hé?…

😳
          Damn, ik “voelde” dat ik verkeerd zat met mijne “Michael”, ik wist wel dat’t 3 lettergrepen waren :first:
          Je zal -vrees ik- altijd “die met zijnen butler” blijven voor iemand met een kort geheugen als het mijne 😉
          Eerlijk: je gaat spijt krijgen dat je je mooie goeie Cayenne wegdoet. Beter effe wachten en in ‘t voorjaar zien hoe de kaarten liggen qua $$ en verkoopprijzen voor aantrekkelijke 911’s.
          Otoh, ik ken mezelf en ja, je hebt er *nu* waarschijnlijk zin in en je wil het dan *nu* ook hebben…
          Ik ben ook zo, maar achteraf komt spijt 😐

inderdaad mush, ze betalen cash. De laatste antwoorde(toen ik met zijn bod lachte), ja maar ik kan dit nu direct komen betalen en anders kan je misschien een maand wachten op je geld! Geen probleem hoor, staat niet in de weg…

@mush, Nikolas is ook goed hoor.(ipv michael 😀 )
              Niet vergeten, met mijn monstertje ging ik ook naar mn leveranciers, er zou dus nog een camionette ook van moeten komen. 😳

[quote=”porsche4ever” post=109957]Heb daarnet al de eerste malafide opkopers aan de lijn gehad. Die mannen denken dat alles en iedereen te koop is voor een paar duizend euro 👿 [/quote]
                Jamaar Michael??
                Ze betalen wel cash hé??!! 😈 :sarcastisch

Voor het budget dat jouw Cayenne (hopelijk) opbrengt kan je toch al voor een 997 gaan shoppen? Otoh… persoonlijk spreekt een 996 4S me nog steeds meer aan (in vergelijk met een redelijk standaard 997 dan bedoel ik). Blijkbaar heb ik een jaar of 3 geleden toch (voor mij) de juiste keuze gemaakt toen ik ‘m kocht 😳 Dat gebeurt niet dikwijls :mrgreen:

@olaf
                : ik denk op zo’n sites dat ‘t gemiddelde een 3 mand is.

op autoscout kleine 2maand, op kapaza zelfs 3maand!

[quote=”Mushroom” post=109950]Zoekertje is verwijderd…[/quote]

Vandaar mijn vraag hoe lang zoiets blijft staan – als het niet door de adverteerder verwijderd wordt :sarcastisch

ik zal je advies in mijn achterhoofd houden! Alle opties staan nog open op dit momment, en ik heb dan toch beslist om mijn huidige te verkopen. Heb daarnet al de eerste malafide opkopers aan de lijn gehad. Die mannen denken dat alles en iedereen te koop is voor een paar duizend euro 👿
                      En dat terwijl ik denk dat je toch veel wagen krijgt voor weinig geld.(zeker met die aanpassingen die gebeurt zijn)
                      Misschien nog een linkje er naar toe? :engeltje:
                      http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=222357274

Een goede raad: neem gewoon een 4S :engeltje:
                        Is jonger, zwaardere motor, ziet er standaard al pakken beter uit dan deze Kelly en is een klassieker in wording :first:

prijs is inderdaad wat overdreven, daarom dat ik vroeg of dit iemand van het forum was, you never know!

Ik denk het niet, maar je bent precies erg geinteresseerd? :mrgreen:
                            996’jes vind je overal, een GT2 bumper kost een paar 100 Euro, en zo’n oranje striping 80 Euro. 💡 :sarcastisch 😉

is dit van iemand van het forum?

[quote=”bladerunner” post=109946]Eindelijk verstand gekregen. :happy: :happy:

http://nl.kapaza.be/oost-vlaanderen/ruilen-tegen-911-targa-68082106.htm%5B/quote%5D

De zot!!! 👿
                                (hij krijgt nooit 25.000 voor die 996 ;))

Zoekertje is verwijderd…

15 reacties aan het bekijken - 736 tot 750 (van in totaal 1,207)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.