Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

• Maker
    Discussie
  • Een rubriek die we vroeger hadden en erg leuk was .
    Komen jullie een koopje of rariteit tegen , plaats ze hier .
    Wie weet iets hier net iemand op zoek naar die wagen .
    Zo heb ik bvb mijn Daily gekocht van een lid hier .

15 reacties aan het bekijken - 751 tot 765 (van in totaal 1,207)
    • [quote=”Peter_Targa_84″ post=109275]Ik kwam deze tegen:
      http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/porsche-cabrio-3-2-133209601.html?auto_carros=1&list_cat=porsche
      Ik ken ‘m niet, weet er niets van maar als dit een echte wtl is dan is het een redicule prijs, hangt af van wat de staat is natuurlijk. Succes met ‘t zoeken, maar als ik op zoek was ging ik zeker eens kijken. :relaxman:[/quote]

Hoe lang blijft een advertentie eigenlijk op 2dehands.be staan

Ik had deze man vorige week een E-mail verzonden, maar geen reactie mogen ontvangen.
      Gisteren dacht ik ‘m te gaan bellen – om vandaag evt. langs te gaan …. blijkt de advertentie verdwenen te zijn.

€ 24K voor een Carrera 3.2 Cabrio ➡ als het een hele echte was/is, snap ik wel dat’ie (al) weg is :sarcastisch

:puke:

wat meer info en foto’s van interieur? (van de 996)

Is geen Porsche kleur. Is nog iets donkerder dan Aga Blauw.
              Kleur afkomstig van Ford..

[quote=”RubenB” post=109783]Nu inderdaad blauw, maar originele kleur Yvoor wit…[/quote]

Is dit een origineel Porsche blauw, zoja welke kleurcode?

[/quote]Zou de auto op marktplaats.nl en mobile.de zetten. Werkelijk een mooi exemplaar.[/quote]

Voorlopig hou ik het enkel bij Kapaza & 2e hands.
                  Krijg behoorlijk wat reactie & heb inmiddels al 3 afspraken ingepland.
                  Mobile & Marktplaats laat ik dus even voor wat ze zijn…

Klopt, foutje van mij, was inderdaad cabriolet.
                    Maakt natuurlijk niet het verschil in dit verhaal.

[quote=”porsche” post=109801]Ze zullen niet snel verkocht zijn voor die prijs.
                      De kleur van de cabrio, ?, daar moet je al liefhebber van zijn.

Iemand die waarschijnlijk een belletje heeft horen rinkelen dat dergelijke Porsches stijgen in prijs. Maar ja, zo snel nu ook weer niet hé 😉

Die amerikanen denken echt dat wij simpel zijn, iemand soms Car Chasers gezien zondag ?
                      Daar werd weer een 356A roadster gevonden van 1956 die daar heel de tijd onder een zeiltje heeft gestaan. Een roestbakje, hij werd gekocht voor 25.000$, motortje werd aan de praat gebracht na enkele uurtjes werk en de wagen werd doorverkocht voor 45.000$ aan handelaar in California dewelke hem op zijn beurt heeft doorverkocht naar Europa voor 85.000$.
                      Hier in Europa dan weer een zot die er voor 40.000 € restauratie werk aan laat uitvoeren.

Ik vraag me af wie in dit verhaal nu de slimste is geweest :D[/quote]

Was een A cabriolet, geen roadster 😉

Ze zullen niet snel verkocht zijn voor die prijs.
                        De kleur van de cabrio, ?, daar moet je al liefhebber van zijn.

Iemand die waarschijnlijk een belletje heeft horen rinkelen dat dergelijke Porsches stijgen in prijs. Maar ja, zo snel nu ook weer niet hé 😉

Die amerikanen denken echt dat wij simpel zijn, iemand soms Car Chasers gezien zondag ?
                        Daar werd weer een 356A roadster gevonden van 1956 die daar heel de tijd onder een zeiltje heeft gestaan. Een roestbakje, hij werd gekocht voor 25.000$, motortje werd aan de praat gebracht na enkele uurtjes werk en de wagen werd doorverkocht voor 45.000$ aan handelaar in California dewelke hem op zijn beurt heeft doorverkocht naar Europa voor 85.000$.
                        Hier in Europa dan weer een zot die er voor 40.000 € restauratie werk aan laat uitvoeren.

Ik vraag me af wie in dit verhaal nu de slimste is geweest 😀

@Porschelover,ze zien er op foto’s zeer netjes uit;maar in de prijs is precies een probleem 😯 normaal al zou de cab duurder dan de targa moeten zijn 🙄

Deze zijn zeker met een roeibootje van de states overgekomen, en het loon van de roeiers moet nog betaald worden…

http://nl.kapaza.be/henegouwen/porsche-911-carrera-cabriolet-3-2l-g50-66100510.htm

http://nl.kapaza.be/henegouwen/porsche-911-targe-3-2l-g50—etat-d-origine-66100258.htm

[quote=”bladerunner” post=109774]Fantastisch toch hé zo’n pre-impact. :applaus: :applaus:
                              Ik wou dat ik de centen en de plaats had. 😥

Enkel de kleur snap ik niet goed.

& tot slot voorzien van een nieuwe laklaag. (Originele kleur 6804 = Ivoor Wit).

Hij is toch blauw???[/quote]

Nu inderdaad blauw, maar originele kleur Yvoor wit…

[quote=”RubenB” post=109769]Werkelijk met spijt in het hart!!
                                [/quote]Zou de auto op marktplaats.nl en mobile.de zetten. Werkelijk een mooi exemplaar.

Fantastisch toch hé zo’n pre-impact. :applaus: :applaus:
                                  Ik wou dat ik de centen en de plaats had. 😥

Enkel de kleur snap ik niet goed.

& tot slot voorzien van een nieuwe laklaag. (Originele kleur 6804 = Ivoor Wit).

Hij is toch blauw???

15 reacties aan het bekijken - 751 tot 765 (van in totaal 1,207)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.