Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

• Maker
    Discussie
  • Een rubriek die we vroeger hadden en erg leuk was .
    Komen jullie een koopje of rariteit tegen , plaats ze hier .
    Wie weet iets hier net iemand op zoek naar die wagen .
    Zo heb ik bvb mijn Daily gekocht van een lid hier .

15 reacties aan het bekijken - 766 tot 780 (van in totaal 1,207)
    • veel succes!! fantastisch mooi exemplaar!!!

[quote=”Mikey” post=109762]Iemand deze al gezien, van een forumlid hier
        http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/porsche-911-1968-134240627.html?qq=Porsche&pcpl=&pc_id=&afd=%5B/quote%5D

Inderdaad, ik wist dat deze moment er vroeg of laat zou aankomen…
        Werkelijk met spijt in het hart!!
        Reden van verkoop is jullie mogelijk wel bekend…

Ik zat er toevallig vanochtend naar te kijken – die advertentie dan wel te verstaan 😉

Sorry, ‘k had een zwak moment. 😥 😥

[quote=”bladerunner” post=109677]Als de prijs onder de 10K zakt koop ik er misschien wel ene bij. :relaxman: :relaxman:[/quote]

Nog steeds op zoek naar een autoke om veldcross te gaan rijden hé… 😛 :mrgreen:

Als de prijs onder de 10K zakt koop ik er misschien wel ene bij. :relaxman: :relaxman:

[quote=”911_NL” post=109474][quote=”bladerunner” post=109473]Of terug op zoek naar dezelfde? Nee bedankt.[/quote]

Daar schiet je niks mee op … kan je beter een 996 4S kopen … hou je ook nog wat geld over om te tanken :sarcastisch[/quote]
                    Voor dat geld koop je 3x 996 4S en heb je nog geld over om te tanken :sarcastisch
                    Otoh… met één 996 4S heb je wel 3x het rijplezier :sarcastisch :mrgreen:

Anoniem

Wel een klein beetje werk aan 😆

Mogen ze hier onmiddelijk afzetten zulle :driver: :driver: :driver:

Americano SC opknapper…… of afknapper zoals je wil 😛

Click

@Rufie,deze zal zeker ni goedkoop zijn :o( maar ze hebben toen een paar stuks gemaakt als straatversie ,de rest was voor de competitie 🙂
                            Of deze een van de enige straatversie is de vraag,in ieder geval ze heeft als details ervan:o) en is volledig mijn zin en gosting waar ik met de mijne naartoe wil gaan mmmmm

[quote=”Rufie” post=109544]Zal wel een duur geval zijn : http://dls-automobile.de/porsche-911-sc-r/%5B/quote%5D

Hebben ze zo iets origineel gemaakt in de tijd? Ik dacht het niet.
                              Wel een mooie wagen 😀

Zal wel een duur geval zijn : http://dls-automobile.de/porsche-911-sc-r/

Volledig akkord mee :o)

Ik heb in het begin beetje tegnslag gehad,maar het plezier da je ermee beleeft als je ermee kan rijden mmmm
                                  Ik ga de mijne nooit wegdoen,voor te beginne worden zeldzaam in deftige en goeie staat.

1ding begrijpe ik wel ni dat er sommige mensen ne klassieker kopen en opknappen of restaureren,efkes met rijden en trg verkopen want het is hun ding toch ni en kopen een veel recenter model;hunk klassiekers als je bloed en traan in steekt ,doe je da nooit weg….

15 reacties aan het bekijken - 766 tot 780 (van in totaal 1,207)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.