Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…
- Dit onderwerp bevat 1,207 reacties, 97 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 8 maanden geleden door Bart.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”bladerunner” post=109473]
Een weekend of twee geleden nog een bod van 30K afgewezen, de man wou direct een voorschot geven maar heb toch bedankt. 😎 😎
Ik zou trouwens niet weten waarom ik hem zou verkopen, en wat dan in de plaats??? Of terug op zoek naar dezelfde? Nee bedankt.[/quote]Wijze woorden !!
Wou de SC van de zomer ook weg doen maar met alles wat er nu aan het veranderen is blijft hij mooi onder de wol in zijn garage.
Als er iets nieuws komt zijn ze met 2 en kunnen ze met elkaar klappen 😛[quote=”bladerunner” post=109473]Of terug op zoek naar dezelfde? Nee bedankt.[/quote]
Daar schiet je niks mee op … kan je beter een 996 4S kopen … hou je ook nog wat geld over om te tanken :sarcastisch
Hier ook, dik 2 jaar geleden gekocht van eerste eigenaar in Duitsland voor 13,5K
Minstens nog eens zoveel extra kosten gedaan, maar het is nu wel net een nieuwe.Een weekend of twee geleden nog een bod van 30K afgewezen, de man wou direct een voorschot geven maar heb toch bedankt. 😎 😎
Ik zou trouwens niet weten waarom ik hem zou verkopen, en wat dan in de plaats??? Of terug op zoek naar dezelfde? Nee bedankt.[quote=”Wimtarga” post=109459]2 jaar geleden gekocht voor veel minder dan 27k eur.[/quote]
Dan was je er mooi op tijd bij :sarcastisch
Kocht zelf iets meer dan 5 jaar geleden een Carrera 3.2 Coupe voor 12,5K Euro …. de prijs voor een hele nette met circa 150 Dkm op de klok was toen ‘maar’ 17,5K Euro … en er stonden er legio te koop in NL (van Belgie heb ik geen weet) :respect2:
Heb hem ook in ‘t echt gezien. Is echt wel een mooie auto.
Ik heb hem echter niet op een brug gezien. (Wie wel overigens?)
Volgens verkoper is het laatste onderhoud gedaan bij Willems in Kruishoutem.
Als verkoper geen keuring toelaat, kan je je licht daar eens opsteken?Anoniem11 oktober 2012 om 12:57[quote=”bladerunner” post=109455]En, nee ik heb hier geen procentjes, ik geef enkel mijn opinie.[/quote]
Waarvoor mijn oprechte dank !Nieuwe lak, historiek & facturen, minder km. (!!! zo’n teller is er rap in en uit, met één hand !!!), zijn niet noodzakelijk altijd een voordeel… want alles is relatief.
Dat ene machientje aan een grondige inspectie onderwerpen is dé boodschap.Heren,
Ik heb net dezelfde…met
– nieuwe lak
– 12 jaar historiek & facturen
– 16 inch fugs
– grijs leder interieur
en minder km’s.2 jaar geleden gekocht voor veel minder dan 27k eur.
Ik heb de wagen al eens in’t echt gezien (Porsche Scene live) en hij ziet er echt niet slecht uit, integendeel. Ik heb de verkoper toen ontmoet en ik denk niet dat hij iemand in de zak zal zetten. We hebben hem toen ook overtuigd om de wagen toch maar niet weg te doen, blijkbaar nu dan toch wel. 😥
Voor de liefhebbers van een Targa met G50 is dit de moeite. Het zal steeds lastiger en duurder worden om een mooie te vinden.
En, nee ik heb hier geen procentjes, ik geef enkel mijn opinie.
[quote=”fdeville” post=109443]Wat denken jullie hiervan: http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/te-koop-porsche-targa-g50-133515253.html?qq=targa&pcpl=&list_cat=porsche&pc_id=&afd=autos%2Fautos%2Fporsche
Staat me wel aan, maar na contact met verkoper was de boodschap dat hij ‘wel mag maar niet moet verkocht worden’, en dat de prijs 27.000 euro is. Lijkt me wel wat aan de hoge kant, vooral omdat er geen historiek bij is. Zou verloren gegaan zijn bij de verhuis van de vorige eigenaar. Spijtig dat de boodschap is dat de prijs niet onderhandelbaar is, anders zou ik er op af gaan.[/quote]27 K voor een 3.2 – 1987 is heus niet TEVEEL indien O.K.
Stond half jaar geleden ook al te koop. Ik was toen geïnteresseerd, doch hij wou toen plots niet meer verkopen. Prijs was toen 25.000 dacht ik.
Is van vriend van 911addict van ‘t forum. Misschien kan hij je meer vertellen?Anoniem10 oktober 2012 om 21:35Wat denken jullie hiervan: http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/te-koop-porsche-targa-g50-133515253.html?qq=targa&pcpl=&list_cat=porsche&pc_id=&afd=autos%2Fautos%2Fporsche
Staat me wel aan, maar na contact met verkoper was de boodschap dat hij ‘wel mag maar niet moet verkocht worden’, en dat de prijs 27.000 euro is. Lijkt me wel wat aan de hoge kant, vooral omdat er geen historiek bij is. Zou verloren gegaan zijn bij de verhuis van de vorige eigenaar. Spijtig dat de boodschap is dat de prijs niet onderhandelbaar is, anders zou ik er op af gaan.+1
als de 3 een 2 zou zijn….maar eigenlijk is ie gewoon :puke:[quote=”drejek” post=109428]ik kwam deze boxster nog tegen en volgende de verkoper in absolute nieuwstaat
http://nl.kapaza.be/vi/66967057.htmmaar volgens wat ik kan zien, is er beschadiging aan de voorbumper, rechterpinker weg, schade aan de passagiersstoel en aan bestuurderskant een paneel van de bekleding weg.
ik had toch maar eens gemaild voor een vraagprijs en die is 31000euro :?[/quote]Wa is me dat voor iets. Ik zou weglopen 😐
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.