Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…
- Dit onderwerp bevat 1,207 reacties, 97 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 8 maanden geleden door Bart.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Wat is teveel ? Het exclusieve ? Waarschijnlijk wordt hier verwezen met exclusief dat bepaalde zaken aangebracht zijn door de afdeling Exclusief van Porsche .
Keramische remmen ,een must een upgrade ?Weet enkel als ze kapot gaan (komt voor) dat het Heel veel geld kost net als de remblokken .
De kleur is heel mooi ! :applaus:
Is er een meerwaarde bij een Porsche-werkswagen ?
Wil de wagen niet afbreken hoor enkel . 😳 😉Anoniem7 oktober 2012 om 11:47Enige wat ik er “speciaal” aan vind is dat hij toch wel heel goed is uitgerust, met onder andere keramische remmen. Wat niet zo courant is op een Boxster. Voor de rest blijft het een Boxster waarvan de prijzen tegenwoordig net als de 996 (en de 997 intussen ook ) aan het kelderen is.
wat is teveel? Voor sommige zal dit teveel zijn, voor andere die naar deze kleur en opties aan zoeken zijn (pccb etc) zal dit een gelukkig einde zijn van hun lange zoektocht. Deze zullen met plezier dit betalen voor “hun” droomwagen!
Je vindt idd boxsters van dat jaar in S uitvoering voor véél minder. Die combi met een sluitende onderhoudshistoriek is ook iets natuurlijk.nog een vraagje ivm voorgaande boxster
http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/zeer-exclusieve-boxster-s-133621390.html?qq=porsche&pcpl=&pc_id=&afd=autos%2Fautosis de prijs wat correct of vraagt hij er te veel voor?
in vrije val?
jaren lang gespaard op de bank en ben nog nooit zo lang in vrije val gevallen toen ik zag wat dat nog opbrengt (NIKS 👿 )
volgens mij komt er nog meer vraag naar de oudjes en genieten de mensen nog liever op deze manier van hun zuur verdiende centjes.
heb nog geen begrafenis gezien waar er een trekhaak achter de wagen hing om het geld mee te nemen.
een eerlijke prijs en service blijft het best verkopen.
ben dit jaar 76% gestegen in omzet.
crisis is er altijd al geweest maar het is hoe je er zelf mee omgaat.Niets exclusiefs aan .
En bedankt voor de voorstelling in een andere topic.Voor zover ik weet werd de Boxster in Uusikaupunki in Finland geproduceerd. Maar echter… wat kan jou het schelen of hij in Stuttgart of Uusikaupunki geproduceerd werd? Moest deze nu per ongeluk in Stuttgart geproduceerd zijn zou dit (voor mij althans) geen meerwaarde zijn.
Daarbij, stel je even netjes voor dan kunnen we verder klappen 😉
ik kwam deze porsche tegen op 2de hands http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/zeer-exclusieve-boxster-s-133621390.html?qq=porsche&pcpl=&pc_id=&afd=autos%2Fautos
is deze echt zo zelfdzaam als de verkoper doet uitschijnen want volgens mij worden toch alle boxsters in Stuttgart gefabriceerd of ben ik hierin mis?
Over welke nieuwe taks hebben jullie het? Momenteel is BIV en rijtaks toch reeds gebaseerd op CO, euronorm en cilinderinhoud. Momenteel werken ze procentueel om deze taksen van maart 2012 gespreid in te voeren dacht ik.
Als er weer een nieuwe, andere CO taks aankomt mogen jullie mij en waarschijnlijk vele anderen daarover informeren. 🙁
Als dit het geval is zullen de prijzen waarschijnlijk nog eens zakken… En zal p rijden met modellen uit de jaren eind 90, begin 2000 nog een pak duurder worden. 996 3.6 CO rond 270, 993 CO rond 295 als ik me niet vergis…
Anoniem5 oktober 2012 om 21:30Ik denk dat de waarde van de 996, boxster en nu ook de 997 zoveel daalt niet zozeer omwille van de zogenaamde reputatie maar eerder omdat er zoveel van zijn verkocht geweest. En als er veel zijn dan zakken de prijzen.
voor mij is het poepsimpel
ik heb de golf 1 en de 964
als het schandalig overdreven duur word krijgen ze de platen terug en koop ik mij een autoremork
het circuit is hier 10km van de deurIk denk niet dat de prijzen van de 3.2kes in vrije val zijn, verre van!
Maar steeds meer mensen beginnen ( door de ongunstige economische situatie ) moeite te hebben om 25.000 euro en meer te leggen voor hun hobby wagentje.Wat de dumping betreft van de recentere modellen; Al de zelfstandigen moeten van hun “bedrijfsvoertuigen” af + de 991 is uit en voor mij op alle gebied 100x beter dan zijn voorganger. Wat voor mij ook meespeelt is de ouderdom en de reputatie van de gemiddelde 996, Porsche of niet dat zijn geen nieuwe wagens meer!
Als die tax op CO uitstoot er zou komen ( en dat zal volgens mij zeker gebeuren ) gaan er veel mensen hun hobby wagen buiten smijten. Ik en met mij vele anderen hopen dat ze de oldtimers hierbuiten gaan laten. Volgens mij is ook dit de reden dat iedereen nog vlug een Porsche wil die de 25 jaar is/wordt, ze willen er alleen niet voor betalen 🙄
@wimmtarga,da betwijf ik tenzeer 🙂 g modellen zijn erg gezoch momenteel en in belgie zal he tni op betere als ze die nieuwe taks volgens de co uitstoot gaan uitvoeren :wtf:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.