Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

• Maker
    Discussie
  • Een rubriek die we vroeger hadden en erg leuk was .
    Komen jullie een koopje of rariteit tegen , plaats ze hier .
    Wie weet iets hier net iemand op zoek naar die wagen .
    Zo heb ik bvb mijn Daily gekocht van een lid hier .

15 reacties aan het bekijken - 856 tot 870 (van in totaal 1,207)
    • [quote=”Mushroom” post=108739]Ik vind de 4S mooier (de laatste echte reflector hé :first: ), maar ja de paardjes van de Turbo… :sarcastisch[/quote]
      En aangezien ik in DE paardenstad woon…. :happy:

Koen heeft z’on turbo gekocht ja dat weet ik, heeft hij nog wat te koop misschien?
        Turbo vind ik toch nog net iets sportiever, met die luchtinlaten, aero kit en spoilertje. Ook het vermogen kan me natuurlijk wel bekoren :driver:

Ik vind de 4S mooier (de laatste echte reflector hé :first: ), maar ja de paardjes van de Turbo… :sarcastisch

Mush ,daar zat ik ook aan te denken ,vraag me nog altijd af waar hij die 996 Turbo S heeft gevonden en tegen welke prijs . 🙄
            In de 996 vind ik de 996 4S cabrio bijna of (even ) mooi als de Turbo (S) cabrio !

Contacteer Koen eens… Die heeft een mooie…
              Nu niet om u op te jagen hé:

:relaxman:

Morgen moet ik om mijn wagen bij hem, zal hem eens aan de tand voelen van nonkel Funny :first:

Een 996 4S had de turbolook ,de zelfde ophanging als de turbo ,brede kas ,zelfde remmen .
                  Een 996 turbo voor 30000 is heeeeel goedkoop ,stel me zelf al vragen bij de 9964S .Ik wil alles wel eens weten ,onderhoud ,schadevrij ?enz…..

[quote=”porsche4ever” post=108732]Turbolook? behalve de breder kas hebben die twee toch niet veel gemeen, of vergis ik mij?[/quote]

Alles behalve de motor :respect2:

was een turbo van 2002 met slechts 60.000km, ook voor 30.000euro? Das toch lijk niet normaal? Op den duur zou je je afvragen wat er mis is omdat het zo “goedkoop” is?

[quote=”Funny” post=108730]Een 996 4S cabrio kom je niet zo vaak tegen ,heel mooi! De turbolook in combinatie met de brede kas en cabrio . :applaus:
                        30000 euro is echt een scherpe prijs .Niet twijfelen.[/quote]

Turbolook? behalve de breder kas hebben die twee toch niet veel gemeen, of vergis ik mij?

eerlijk gezegd was is toch meer gebrand op de turbo die hij wel zeer toevallig net verkocht had… grrrrr

Een 996 4S cabrio kom je niet zo vaak tegen ,heel mooi! De turbolook in combinatie met de brede kas en cabrio . :applaus:
                            30000 euro is echt een scherpe prijs .Niet twijfelen.

Zo zijn we niet hé?

:sarcastisch :mrgreen:

jaja, tis goe mannen, jaag me nog een beetje meer op 🙄

Heel correcte prijs !

15 reacties aan het bekijken - 856 tot 870 (van in totaal 1,207)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.