Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…
- Dit onderwerp bevat 1,207 reacties, 97 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 8 maanden geleden door Bart.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Ligt eraan wat je ermee wil gaan doen, ik vind em te duur.[quote=”kristofL” post=123248]
Ik overweeg een topic te openen à la Wes 😉 not[/quote]Zou ik maar wel doen en vertellen wat je zoekt 😉
[quote=”RODONDO” post=123193]Ik zou zeker gaan kijken moest ik een opknapper zoeken. Veel te goedkoop bestaat niet, veel te duur wel.
De naam van de verkoper (hij of zij) zou wel eens op een fopje kunnen slaan. Maar: kijken kost niets, behalve wat diesel uit de dailytank.[/quote]Vrees dat je gelijk heb en het idd een fopje zal geweest zijn.
Enneuh het zou me nog duur uitkomen moest ik mn daily met diesel vullen aangezien ik nafte rijd 🙂
Wat vinden jullie van deze? Ziet er wel rijdbaar uit mits nieuw dakje, lak deert me zo nog niet, en interieurs staan er op ebay genoeg…Ik overweeg een topic te openen à la Wes 😉 not
Wat denken jullie eigenlijk van leboncoin (franse kapaza) ? Ik zie daar ook nogal wat 964’s staan…
SL33PY, dat had ik ook duidelijk uitgelegd gehad in mijn mail.
Maar he, ik doe de moeite niet meer om iets te melden bij kapaza.Ik heb via de link die hier gedeeld werd, melding gemaakt bij E-cops.
[quote=”PatrickB” post=123068]
De reply van kapaza nadat ik melding deed dat dit om het zogenaamde omkatten ging en dus illegaal was:Beste,
Bedankt voor jouw melding.
Het Kapaza! team heeft die onderzocht, maar er bleek niets mis te zijn met het
zoekertje. Het zoekertje staat dan ook nog steeds op Kapaza!.
We horen het graag indien je in de toekomst nog zoekertjes ziet die niet aan de
voorwaarden voldoen of in de verkeerde rubriek geplaatst werden.Als je extra informatie over deze melding wilt geven, klik dan op:
http://nl.kapaza.be/vi/71587591.htm?scf=182434&scf_uid=01e266923f6b1be25a302e8826f5e61acbba5126#abuseWrapper%5B/quote%5DDe reply die ik op mijn melding heb gekregen:
Beste,
Bedankt voor jouw melding. Het zoekertje werd verwijderd door het Kapaza! team.
We horen het graag indien je in de toekomst nog zoekertjes ziet die niet aan de
voorwaarden voldoen of in de verkeerde rubriek geplaatst werden.Met vriendelijke groet,
Het zit hem in de uitleg die je erbij geeft, ik heb heel duidelijk gesteld dat door de verkoop ervan de koper in princiepe een gestolen voertuig kan legaliseren voor 200€… wat ook waar is
Ik zou zeker gaan kijken moest ik een opknapper zoeken. Veel te goedkoop bestaat niet, veel te duur wel.
De naam van de verkoper (hij of zij) zou wel eens op een fopje kunnen slaan. Maar: kijken kost niets, behalve wat diesel uit de dailytank.[quote=”Funny” post=123173]Kristof die wagen is veel te goedkoop ! 😳 😥
Als ik naar de eerste foto kijk aan de deurdorpels dat is toch geen oranje maar geel ,die aluminium lat aan de dorpel ?[/quote]waar ziede gij dat geel…? Ik vind hem er nog half zo slecht niet uitzien?
Inderdaad veel te goedkoop, maar waarom is dit op voorhand dan niet goed.
Zoek je een opknapper, hen je hier gelijk ook de ruimte voor om het te doen.
Er zijn er al meer hier de revue gepasseerd die er slechter uitzagen en duurden waren.Passingen zitten/zijn goed, en auto is zo op het eerste gezicht te zien geheel origineel.
Als je zo iets van plan bent (project) bel dan, ga kijken, en beslis dan.
aan die prijs…too good to be true !
Ik zou er ver vandaan blijven.Kristof die wagen is veel te goedkoop ! 😳 😥
Als ik naar de eerste foto kijk aan de deurdorpels dat is toch geen oranje maar geel ,die aluminium lat aan de dorpel ?Deze wil ik wel eens gaan bekijken, al zal ik weer te laat zijn vrees ik (en kan die mens om 23u55 niet meer bellen denk ik 🙂 )
http://nl.kapaza.be/antwerpen/porsche-911-e-targa-71624827.htmIk verkies de 2.7 omdat het verschil tussen de 2 voor in rechte lijnsnelheid ligt en de verbruikskosten van de ene merkelijk hoger liggen als de andere.
Ook omdat ik het budget gewoon heb vastgezet op een max en voor mijn rijstijl de 2.7 voldoende is voor de openbare weg en de occasionele trackday.
Dat de S sneller is weet ik maar dat de 2.7 ruim onderschat wordt is ook een feit![quote=”WES-RS” post=123111]Ik ben het ondertussen al wel gewoon dat er in elk topic wel een steek valt richting mij. 🙄 [/quote]
Zolang je beseft dat het goed gemeende, plagerige steken zijn is het ok 😉 Ik ken andere forums waar het soms gemene, onder de gordel steken zijn. (Gelukkig niet Porsche related 🙂 )
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.