Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

• Maker
    Discussie
  • Een rubriek die we vroeger hadden en erg leuk was .
    Komen jullie een koopje of rariteit tegen , plaats ze hier .
    Wie weet iets hier net iemand op zoek naar die wagen .
    Zo heb ik bvb mijn Daily gekocht van een lid hier .

15 reacties aan het bekijken - 886 tot 900 (van in totaal 1,207)
    • Staat in schril contrast met de 9000 Euro die me voor de mijne geboden geweest is een week geleden :wtf:
      Ok, hij heeft wat meer kilometers, maar niet om 30.000 Euro kilometers…

Penders heeft er al lang eentje staan van 2004/2005 (ben niet zeker meer) voor 32.000 euro.
        Donker blauw met 110.000 km.
        2° eigenaar, geraakt niet verkocht.

Om dit met wat cijfertjes aan te tonen .In november 2010 heb ik mijn 996 4S met 42000 km voor 38000 euro overgelaten aan een officiele P-dealer die de wagen heeft verkocht voor 42000 euro .
          Sedert dien hebben we de crisis op de automarkt in Belgie ,dus nu zal een 996 4S toch Heel moeilijk boven de 40000 euro gaan . 😥

Voorbeeld 2 is van 2002 en heeft maar 21.000 km gedaan. Dat is natuurlijk nog nieuw als het klopt maar 49.500 euro is dan ook van de pot gerukt voor dergelijke wagen en zal men nooit krijgen.

amai, daar mogen ze de mijne direct voor komen halen, zal ik daarna wel wa bijleggen en funny zijn keuze wat makkelijker maken :relaxman:

Exemple 1

Exemple 2

In het Frans komt da chiquer over he, maar de prijzen zijn er naar 😯

[quote=”Datake” post=108615]pff plofkippen 😀

btw, als je gekocht hebt moet je stoppen met kijken ;)[/quote]

kijken mag maar kopen niet hé 😆

De prijzen in Frankrijk zijn iets duurder dan bij ons .
                    Ik vrees dat 38000 euro op dit moment teveel is voor een (correcte) 996 4S. 😥

[quote=”Datake” post=108615]pff plofkippen 😀 [/quote]

😆

Vergis ik mij of is dit wel erg goedkoop voor een 4S ?
                      In Frankrijk vragen ze voor deze beestjes nog vlot 38k en meer.

pff plofkippen 😀

btw, als je gekocht hebt moet je stoppen met kijken 😉

mooie zwarte 996 4s van 2005

ziet er een mooie koop uit!

Hoe kom jij een een foto van mijn mama?

In bijlage nog een voorbeeldje. 😉

Attachments:
                              • libl70.jpg

+1

@ RUFIE: Overschot van gelijk man ! Ik heb geruime tijd geleden al eens geschreven oven een gelijkaardig item. Als je begin jaren 80 een flatnose tegenkwam, dat was pure XTC. Door het verleden te koesteren, kan je het heden beter begrijpen….. :geek:

15 reacties aan het bekijken - 886 tot 900 (van in totaal 1,207)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.