Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

• Maker
    Discussie
  • Een rubriek die we vroeger hadden en erg leuk was .
    Komen jullie een koopje of rariteit tegen , plaats ze hier .
    Wie weet iets hier net iemand op zoek naar die wagen .
    Zo heb ik bvb mijn Daily gekocht van een lid hier .

15 reacties aan het bekijken - 946 tot 960 (van in totaal 1,207)
    • wat me ook opgevallen was waren de remschijven, zijn deze normaal niet geperforeerd op een 4s? Kan het dat ze bij porsche hier gewone schijven hebben opgestoken? (ohbk OPC knokke)

zo dacht ik ook 😉

Ben benieuwd ,geef me toch maar een wagen met stoeprandschade ipv motorschade 😉

vandaag gaan kijken en maandag testrit. Paar zaken dat in orde moest gezet worden. ohbk was toppie! wagen ook correct. Enkel velgen waren :puke:
            Vrouwen en velgen 😆 , dus mocht het iets worden zal ik hier wel iets aan moeten laten doen. Stoeprandschade zoals er weinigen het kunnen…..

mark986 succes!
              Onvoorstelbaar toch deze prijzen voor een 4s als deze zich in een mooie en onderhouden toestand bevindt. En dat achterkantje van de 996 4s … :respect2:

sticker hangt idd in OHB…

persoon heef zelf al aangegeven dat ie daar geen prob mee heeft. Wagen is daar gekocht, steeds onderhouden en heeft 3weken geleden nog zijn onderhoud en check up voor verkoop gekregen.
                  Heeft geen sportuitlaat maar daar kan gert van Carnewal wel iets aan doen :music:

Gaan slapen gaat moeilijk worden!

Slecht 1 sticker meer, door de eerste eigenaar te keizen waar te kleven ofwel kofferdelsel ofwel onderhoudsboekje.

P Knokke: zaterdagvoormiddag soms open, namiddag enkel showroom (bij wat geluk)
                    Idd optie verlengen en laten nakijken!

Natte dromen straks 😉

geen sticker te vinden..

Daarom dat ik de mijne niet kwijtraak 😉 :wtf:

1 met iets meer km. klikhierop

(Proficiat) ,wagen ziet er proper uit .Eventueel optie verlengen en controle laten uitvoeren door Porsche Knokke ,is op enkele honderden meters .

Succes morgen .

eerst gaan kijken hé! Iemand met kennis van zaken zin om mee te gaan, vertrek om 17u in st-niklaas naar knokke

Proficiat Mark?

en in optie tot morgen :relaxman:
                                  ikke nu héél nerveus 😀

15 reacties aan het bekijken - 946 tot 960 (van in totaal 1,207)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.